Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، جواد عشقی نژاد مدیرعامل شرکت مدبران اقتصاد، در خصوص ورود زیر مجموعه های هلدینگ خلیج فارس به بازار سرمایه گفت: در حال حاضر سه شرکت پتروشیمی ارومیه، پتروشیمی بوعلی سینا و پتروشیمی اروند در صف ورود به بازار سهام هستند.

وی در خصوص افزایش سرمایه شرکت های زیرمجموعه فارس این گونه توضیح داد: شرکت هایی که در ترازنامه از سود انباشته برخوردار هستند به طور قطع افزایش سرمایه خواهند داشت، همچنین افزایش سرمایه از سایر محل ها نیز برای زیر مجموعه های فارس در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش سرمایه شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ به طور قطع بر روند سهام شرکت اصلی اثرگذار است.

وی همچنین با تاکید بر عملکرد خوب هلدینگ خلیج فارس گفت: افرادی که مجامع شرکت ها را رصد می کردند تغییر قابل توجه سود این شرکت را نسبت به سال گذشته مشاهده کردند که نشان دهنده عملکرد بسیار خوب این مجموعه است.

عشقی نژاد به عملکرد بسیار خوب صندوق بازارگردانی اشاره کرد و افزود: با انتقال شرکت مدبران از پترول به فارس ،ارزش قابل توجهی از محل پرتفوی این شرکت توسط هلدینگ خلیج فارس شناسایی شد که جزییات آن به تفسیر در کدال منتشر شده است.

وی همچنین در خصوص راه اندازی پروژه بید بلند گفت: این پروژه پیشرفت چشمگیری داشته و بر اساس برنامه ریزی ها مقرر شده در سال آینده به بهره برداری برسد.

وی همچنین با اشاره به اینکه پتروشیمی لردگان امسال به بهره برداری رسیده است، گفت: پتروشیمی ایلام و سایر پروژه هایی که بیش از 50 درصد پیشرفت داشتند بر اساس برنامه ریزی ها مقرر شده با سرعت رو به اتمام حرکت کنند تا ظرف سال های 1400 و 1401 به بهره برداری برسند.

عشقی نژاد با تاکید بر اینکه ارزش جایگزینی دارایی های بورسی این مجموعه برای سهامداران مشخص است، گفت: این مجموعه ارزش جایگزینی بسیار بالایی در دارایی های غیربورسی دارد که امروز در محاسبه NAV شرکت لحاظ نمی شود.

پربیننده ترین دولت با تخصیص قیر رایگان مخالف است/ منبع مالی برای طرح قیر وجود ندارد قیر تهاتری؛ واقعیات، ابهام‌ها و پیشنهادها قاضی مسعودی: پرونده پتروشیمی ساده نیست عده‌ای پنهان‌کاری می‌کنند یک لامپ کمتر، یک شغل بیشتر/ با کاهش مصرف برق چرخ صنایع را بچرخانیم آموزه‌های کرونایی برای فائق آمدن بر چالش‌های انرژی/ از مسیر تجدید پذیرها عبور کنیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پتروشیمی ارومیه پتروشیمی بوعلی سینا پتروشیمی اروند بازار سهام بورس بازار سرمایه بازار سهام هلدینگ خلیج فارس پتروشیمی اروند پتروشیمی ارومیه پتروشیمی بوعلی سینا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت هلدینگ خلیج فارس افزایش سرمایه شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟