Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به معارفه سردار "سیدتیمور حسینی" به عنوان جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آمادگی نیروی انتظامی برای اجرای ماموریت های پیش رو با محوریت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد برگزاری اربعین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه حضور در پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و برگزاری آیین معارفه جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی سازمانی؛ مقدس، مردمی و بزرگ با مأموریت های متنوع و گسترده است؛ ما از مردم و برای آنان هستیم و خدمات دهی به مراجعان را یک توفیق می دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مأموریت خطیر راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: مدیریت ترافیک و تسهیل ترددها، با محوریت کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای مهم ترین وظیفه و مأموریت این پلیس است؛ سفیدپوشان راهور در هر شرایطی از نقاط مرزی تا دل شهرها ایثار و تلاش کرده و خوشبختانه شاهدیم خدمات بی بدیلی ارائه می کنند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های نیروی انتظامی یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیش از 50 درصد از طیف خدماتی ناجا را به مردم با رویکرد هوشمندانه ارائه می کند و این پلیس در "هوشمندسازی" پیشگام است.

وی با اشاره به مدیریت تخصصی و هوشمندانه در پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا عنوان کرد: نیروهای پلیس در هر شرایطی اعم از مناسبت های تقویمی و خاص، شرایطی چون شیوع ویروس کرونا و اپیدمی آن در کشور، علیرغم وجود برخی مشکلات و کاستی ها، با عشق و ایثار مأموریت هایشان را دنبال می کنند و در واقع باید بگویم هیچ بن بستی در اجرای مأموریت ها نداریم و فعالیت های پلیس تعطیل نمی شود.

سردار رضایی اضافه کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور نیروهای پلیس در کنار مدافعان سلامت به انجام وظایف پرداختند و در این مسیر نیز عده ای به فیض شهادت نائل آمدند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم های عزاداری حسینی (ع) در ایام محرم خاطر نشان کرد: همه ما عشق و ارادت ویژه ای به امام حسین (ع) داریم و سوگواری برای امام حسین (ع) و یارانش تسکینی برای روحیه مان است؛ همه مردم ما از عاشقان و ارادتمندان اهل بیت (ع) هستند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در راستای برگزاری مراسم های عزاداری حسینی (ع) آماده همکاری با همه دستگاه ها با محوریت دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی بیان کرد: در هر حال تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در این میان بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ماسک گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید داریم.

سردار رضایی درباره آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) مطرح کرد: در برگزاری کنگره عظیم و باشکوه اربعین حسینی (ع) علاوه بر اعتقادات قلبی، صاحب تجربه هستیم و برگزاری این مراسم نیز منوط به تصمیم دولت های ایران و عراق، مصوبات ستاد برگزاری اربعین و ... است، در هر حال باید بگویم ما در هر شرایطی آمادگی داریم مأموریت هایمان را در حوزه ترافیکی، جاده ای، امنیتی، دیپلماسی مرزی و ... دنبال و اجرایی کنیم.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب سردار "سید تیمور حسینی" به عنوان جانشین رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد: ایشان از افسران شایسته و باتجربه در حوزه راهور می باشند و امید است که این انتصاب منشاء خیر وبرکت برای نیروی انتظامی به ویژه مجموعه راهنمایی و رانندگی ناجا باشد.

لینک کوتاه: asriran.com/0036es

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ناجا محرم پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام اعتکاف دهه ی آخر ماه رمضان در مساجد همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان افزود: به منظور برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه ۱۶ مسجد در همدان برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است.

صلواتیان تصریح کرد: نام نویسی معتکفان ۶  الی ۱۰ فروردین امسال، بعد از ظهرها از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۳۰  در مسجد جامع همدان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن (ع) در سقاوه
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری آیین سنتی سمنوپزان در قزوین+ فیلم
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • یادی از شهید هاشمی ، معاون گردان محرم دورود
  • آغاز ثبت نام اعتکاف دهه ی آخر ماه رمضان در مساجد همدان