Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:56:29 GMT

آتش سوزی مجتمع مسکونی در اصفهان خسارت جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۵۳۳۷

آتش سوزی مجتمع مسکونی در اصفهان خسارت جانی نداشت

فرهاد کاوه آهنگران روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آتش‌سوزی ساعت ۱۳ و ۲۷ دقیقه امروز در کوچه شماره ۱۶ خیابان احمدآباد اصفهان به وقوع پیوست که با توجه به حساسیت این حریق، آتش نشانان از ایستگاه‌های چهار، پنج و ۹ به محل حریق اعزام شدند و افراد گرفتار در آتش و دود را سالم از ساختمان مذکور خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعات تماس گیرنده و اعلام گرفتار شدن حدود ۲۰ نفر از ساکنان این آپارتمان در محاصره دود و آتش گروه‌های امداد و نجات با تجهیزات کامل به همراه امکانات ویژه نجات به محل اعزام شدند و از سرایت آتش به سایر واحدها جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: ۲۰ نفر از ساکنان این آپارتمان مسکونی که در این حریق دچار دود زدگی شده بودند با سرعت عمل به موقع آتش نشانان به خارج از محل حادثه انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه بصورت سرپایی توسط امدادگران اورژانس مداوا شدند ادامه داد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

۲۵ ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۶۲۴ نیروی عملیاتی و ۹۰ نیروی ستادی در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.

برچسب‌ها آتش‌نشانی آتش سوزی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی اصفهان آتش نشانی آتش سوزی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه آتش سوزی ساعت ۱۵:۴۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی گفت: این حادثه در شهرک صنعتی محمودآباد خیابان ۶ گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این آتش سوزی در انبار یک هزار و ۲۰۰ متری حاوی ضایعات پلاستیک و پلی اتیلن اتفاق افتاده است تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی از ۴ ایستگاه ۲۲، ۱۰،۲۶ و ۱۶، آتش نشانی شاهین شهر و اطفاییه پالایشگاه برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی گفت: عملیات اطفا همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6079103

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد