Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد سعادتمند درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر برابر سپاهان گفت: بابت این موفقیت بسیار خوشحالیم. تیم ما با وجود اینکه دقایق زیادی از بازی را ۱۰ نفره دنبال کرد، پیروز شد و امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادرفنی و همدلی میان ارکان باشگاه، در بازی‌های باقی مانده لیگ و جام حذفی هم موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با انتقاد از صادرنشدن کارت بازی داریوش شجاعیان، افزود: از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بابت صادر نشدن کارت و مجوز بازی داریوش شجاعیان به شدت گله‌مند هستم. با توجه به شرایط حاکم بر جهان، فیفا و AFC جهت استفاده از ورزشکارانی که آسیب دیده بودند، دست به تلطیف مقررات زدند. داریوش شجاعیان بازیکن ما بوده و با ما قرارداد حرفه‌ای دارد. توجه داشته باشید که بیش از سه ماه لیگ ایران تعطیل شده بود.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: یک وقت می‌گویید بازیکن از لیست خارج شده و اجازه بازی کردن در ادامه نیم فصل را ندارد. اما نیم فصلی که مدت زمانش سه ماه به ان اضافه شده است را نباید با مبنای قبلی نگاه کرد. بازیکنی مثل شجاعیان به دلیل تعویق سه ماهه لیگ، الان کاملا آماده است و بازیکن خود استقلال هم بوده است. در استعلامی که از فیفا انجام شد، گفته شده که از بازیکنان خودتان و آکادمی می‌توانید استفاده کنید. از طرفی فیفا گفته است می‌توانید قوانین را تلطیف کنید. من نمی‌دانم برخی ها چه اصراری دارند که با این وجود شجاعیان بازی نکند؟

سعادتمند در پایان با بیان اینکه استقلال مسئله شجاعیان را به فیفا اطلاع می‌دهد، اظهار کرد: من از این موضوع گلایه و اعتراض دارم. من شخصا در این‌باره با آقایان نبی و بهاروند صحبت کرده‌ام. مجبورم برخلاف میل باطنی خود، این موضوع را به فیفا اعلام کنم و به اسم مواردی را به فیفا بیان کرده و پاسخ خود را از آن نهاد بگیرم. این موضوع را تا زمان پاسخگویی فیفا ادامه می‌دهم.

کد خبر 4989142

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد سعادتمند تیم فوتبال استقلال تهران داریوش شجاعیان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا مهدی طارمی تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس فوتسال یحیی گل محمدی والیبال فرهاد مجیدی تیم فوتبال پارس جنوبی جم داریوش شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است، اما براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقی مانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقی مانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • پاس گل رونالدینیویی داریوش شجاعیان برابر پیکان / فیلم
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!