Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:49:22 GMT

سامسونگ کارخانه تولید رایانه در چین را تعطیل می کند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۵۴۱۵

سامسونگ کارخانه تولید رایانه در چین را تعطیل می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شرکت سامسونگ عملیات خود در آخرین کارخانه تولید رایانه اش در چین را متوقف می کند.

این در حالی است که با توجه به افزایش هزینه های کارگران در چین، تنش تجاری میان چین و آمریکا و خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا شرکت های مختلف مشغول بررسی وضعیت چرخه تولید و ذخیره خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب حدود ۱۷۰۰ کارمند قراردادی سامسونگ در کارخانه سوژو این شرکت واقع در چین تحت تاثیر این اقدام قرار می گیرند.

در سال ۲۰۱۲ میلادی این کارخانه کالاهایی به ارزش ۴.۳ میلیارد دلار را از چین بارگیری کرد. اما آمار بارگیری شرکت در سال ۲۰۱۸ میلادی به یک میلیارد دستگاه رسید.

سخنگوی سامسونگ از اظهار نظر درباره درآمد یا میزان بارگیری محصولات این کارخانه خودداری کرده است. اما شرکت کره ای در بیانیه ای اعلام کرد: چین همچنان یکی از بازارهای مهم برای سامسونگ است و ما محصولات و سرویس هایمان را برای مشتریان چینی ارائه می کنیم.

سامسونگ سال گذشته آخرین کارخانه تولید موبایل خود در چین را تعطیل کرد. تاسیسات باقی مانده این شرکت در چین شامل دو کارخانه تولید نیمه رسانا است.

کد خبر 4989124 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: سامسونگ رایانه چین ویروس کرونا تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری نانو واکسن کرونا گوگل حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ماهواره اینترنت توییتر موبایل ایالات متحده آمریکا فناوری فضایی کارخانه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده در نخستین نشست بررسی پروژه‌های فنی و ساختمانی این شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: همسو با سیاست‌های دولت و رویکردهای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در دولت سیزدهم، ۸۰ پروژه فنی، عملیاتی و خدماتی با ارزش بیش از ۵ هزار میلیارد ریال در این شرکت در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی افزود: رفع چالش‌های عملیاتی و خدماتی با استفاده از منابع مالی جاری از برنامه‌های مهم این شرکت در سال پیش بود که با تلاش همکاران در مدیریت خدمات و عملیات بیش از ۸۰ پروژه تعریف و اجرایی شد که ۱۳ درصد آن در حوزه عملیات، ۵۵ درصد در حوزه خدمات و ۳۲ درصد در حوزه مهندسی و ساختمان بود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها با اولویت رفع مشکل‌های ابنیه تأسیسات عملیاتی و پروژه‌های خدماتی در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۲۴ پروژه تکمیل شده است، ۱۵ پروژه بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مابقی در حال اجراست که امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

تقی‌زاده مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری را احداث کارخانه آسفالت برای نخستین بار در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دانست و ادامه داد: ایمن‌سازی و تعمیر جاده‌های دسترسی به تأسیسات عملیاتی، اجرای شبکه جدید توزیع آب به منازل سازمانی، تکمیل لوله‌کشی داخلی گاز منازل سازمانی، پروژه احداث پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان و بازسازی استخر شماره یک این شرکت بعد از حدود ۳۰ سال از دیگر پروژه‌های این شرکت بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌های تازه شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال ۱۴۰۳ گفت: با توجه به بافت فرسوده منازل سازمانی این شرکت یکی از پروژه‌های مهم احداث ۴۸ باب از منازل فرسوده با نقشه جدید بود که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: همسو با خدمات عام‌المنفعه افزون بر ۸۰ پروژه یادشده، پروژه‌های دیگری در این شرکت در حال اجراست که بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده بخش قابل‌توجهی از آن شامل احداث سوله مربوط به خانه بازی کودکان، احداث زمین چمن مصنوعی و فوتبال ساحلی، احداث نهالستان، تکمیل تونل بین‌شهری امیدیه به میانکوه و پروژه مهم تکمیل جاده امیدیه به جایزان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 6081022 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم)
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد