Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان این‌که "برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ۱۴ هکتار زمین پیش‌بینی شده است" گفت: اعتبار اولیه طرح نیز ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده که بخشی از آن را خیّران تأمین می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار عبدالله ملکی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهرستان اظهارداشت: شهدا بزرگ مردان تاریخ هستند که با اهدای جان خود از انقلاب و خاک ما دفاع کردند و اکنون همه ما نسبت به آنان مسئول هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت مرکز فرهنگی افزود: ایجاد مراکز فرهنگی سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با سبک زندگی شهدا و آشنایی نسل امروز با آرمان و اهداف شهدا می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: بسیجیان و رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس بون هیچ چشم‌داشتی در مقابل دشمنان ایستادند و امروز کمترین وظیفه ما گرامی داشتن یاد و خاطره آنان است.

فاز نخست موزه دفاع مقدس اردبیل به بهره‌برداری می‌رسدشهرداری بیرجند در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس مشارکت می‌کندباغ موزه دفاع مقدس لرستان تا سال 1401  افتتاح می‌شود

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیران برای ساخت یادمان‌های شهدا اظهارداشت: ساخت مرکز فرهنگی مازندران نسبت به سایر استان‌ها پیشرفت بهتری دارد اما با بودجه استانی و ملی نمی‌توانیم این کار مهم فرهنگی را به اتمام برسانیم برای همین باید از ظرفیت خیران استفاده کنیم.

ملکی با بیان اینکه مشارکت در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، سرمایه‌گذاری دینی است گفت: این کار مصداق " معروف" است و هرکسی به فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، علاقه‌مند است می‌تواند در این طرح مشارکت کند.

وی ادامه داد: 14 هکتار زمین برای این مرکز پیش بینی شده اما به دنبال این هستیم تا 4 هکتار آن را با همکاری دولت، شهرداری و خیران خریداری کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: این طرح امروز با برآورد اعتباری اولیه 35 میلیارد ریال آغاز می‌شود که بخشی از آن از سوی خیران تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/681/س

R41358/P/S6,74/CT11 بیشتر بخوانید... افتتاح ۲۰ موزه دفاع مقدس تا پایان سال ۹۹ / ‌یک میلیون رزمنده تجلیل می‌شوند تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان نیازمند بودجه ملی است فاز نخست موزه دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افتتاح ۲۰ موزه دفاع مقدس تا پایان سال ۹۹ / ‌یک میلیون رزمنده تجلیل می‌شوند تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان نیازمند بودجه ملی است فاز نخست موزه دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌طوفان شدید دلگان را درنوردید / خسارت به تیرهای برق، مغازه‌های شهر و لوله‌های آب + تصاویر ۲ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۳ گزارش| بی‌آبی در کنار کوه‌های دنا / مردم روستای «توت‌نده» ‌آب آشامیدنی ندارند ۴ پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ ۵ زلزله ۴.۱ ریشتری سنگان را لرزاند ۶ گزارش|«مشکلات اقتصادی» اصلی‌ترین مانع ازدواج جوانان/ تهیه جهیزیه ناممکن شده است ۷ وعده ۱۰ ساله مسئولان برای تعیین تکلیف مسکن مهر اهواز کی محقق می‌شود؟+ اسناد ۸ گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است مهمترین اخبار استانها گزارش| لبیک مداحان و شعرای اصفهانی به فرمایشات ‌مقام معظم رهبری / در ماه محرم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم اختصاصی| توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت درباره برگزاری مراسم‌های ماه محرم انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در اهواز / کشف ۴۰ قبضه سلاح شکاری غیر‌مجاز از متهمان لبیک آستان قدس رضوی به مطالبه زائران / نصب سایبان در صحن‌های حرم منور رضوی+فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد نمکی: در کوتاه‌‌تر از ۲ ماه از واردکننده تجهیزات پزشکی به تولیدکننده و صادرکننده تبدیل شدیم ارتش یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکایی را ساقط کرد «علاج تحریم»| علیزاده: دیپلماسی مقاومت و اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم‌هاست اختصاصی| توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت درباره برگزاری مراسم‌های ماه محرم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موزه دفاع مقدس استان مرکز فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از موزه‌های مازندران

ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: ۲۸ هزار و ۹۶۴ نفر از ۲۳ اسفند تا ۵ فروردین امسال از موزه‌های مازندران بازدید کردند.

او اقامت مسافران در اقامتگاه‌های مازندران را در این مدت ۷ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۳۱ نفر شب اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تعداد بازدید نظارتی در سامانه جانا را ۷۵۱ فقره برشمرد.

او تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی را ۱۸۷ هزار و ۸۸۹ نفر، تفریحی را ۷۳هزار و ۱۱۲نفر، طبیعی را ۹۰۷هزار و ۸۶۱ نفر و اماکن مذهبی را ۵۷ هزار و ۴۷۶نفر اعلام کرد.

ایزدی همچنین تعداد کل بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی را ۱۳ هزار و ۷۹۲ نفر و موزه‌ها را ۲۸ هزار و ۹۶۴ نفر عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • بازدید گردشگران نوروزی از موزه‌های مازندران
  • بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از موزه‌های مازندران
  • تصاویر| موزه خودرو‌های تاریخی ایران