Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@14:49:37 GMT

رشد 62 درصدی سود سهام پاکشو

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۵۴۶۰

رشد 62 درصدی سود سهام پاکشو

عملکرد مثبت گروه صنعتی پاکشو در ۳ ماه اخیر، مهر تاییدی بر دلایل صعودی بودن ارزش سهام این شرکت است، چراکه در این مدت، سود خالص 3ماهه بر مبنای 400 میلیارد سرمایه 347 ریال است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد رشد داشته‌است.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پاکشو، نوسانات بورس در سه ماه گذشته گرچه برای بسیاری از سرمایه‌گذاران ناخوشایند بوده، اما برای برخی دیگر، همچون شرکت پاکشو این دلگرمی باعث ایجاد صف خرید برای این نماد شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سود خالص سهام پاکشو در  3 ماه نخست 99، نسبت به دوره مشابه سال 98، 62 درصد رشد داشته است و مبلغ ٣۴٧ ریال با سرمایه ۴٠٠ میلیارد تومان به ازای هر سهم سود محقق کرده است.

از نگاهی دیگر رشد ۵۹ درصدی درآمد‌های عملیاتی و افزایش ۳۲ درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیانگر رشد مالی قابل توجه این شرکت است.

با وجود شرایط دشوار اقتصادی، گروه صنعتی پاکشو موفق به تولید ۶۳ هزار و ۴۲۹ تن محصول شده است  که این میزان تولید در سه ماه نخست سال ۹۹ با رشد ۳۳ درصدی در فروش همراه بوده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سهام پاکشو به لینک زیر مراجعه کنید:

http://pkso.ir/stock1

لینک کوتاه: asriran.com/0036ek

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی

تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال۱۴۰۲، یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۲ درصد رشد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مجتبی نظری با بیان اینکه رکورد تخلیه و بارگیری مجتمع بندری انزلی پس از ۶ سال شکسته شد، افزود: در سال گذشته حدود ۲ میلیون تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری صورت گرفت که رشدی ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است.

نظری با بیان اینکه در سال گذشته ۷۱۹ کشتی وارد مجتمع بندری انزلی شده است، خاطرنشان کرد: نسبت به سال ۱۴۰۱، رشدی بیش از ۳۵ درصد را تجربه کردیم.

وی با اشاره به میزان واردات کالا در بندرانزلی، گفت: سال گذشته واردات کالاهای نفتی و غیرنفتی از این مجتمع بندری یک میلیون و ۶۰۸ هزار تن بود که رشد ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد.

نظری در مورد فعالیت های شاخص معاونت امور بندری در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: ارتقای توان تجهیزات غیر استراتژیک جهت عملیات باربری غلات از روش  برون سپاری به شرکت  ثالث از طریق پورت اپراتور بندر، جذب نیروی انسانی عملیاتی شرکت پورت اپراتور با توجه به کمبود نیروی انسانی در قسمت عملیات بندری، انعقاد قرارداد در زمینه احداث مخازن روغن خام خوراکی به ظرفیت ۴۰ هزار تن، انعقاد تفاهمنامه احداث مجتمع ساخت و تعمیرات کشتی و همچنین انعقاد تفاهم نامه احداث سیلوی غلات ۴۰ هزارتنی از اهم این موارد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام تمدید شد