Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان گفت: رسانه‌های معاند در حال القای ناکارآمدی دولت‌ها، دلسرد کردن مردم و فاصله انداختن بین مردم و صندوق‌های رای هستند تا مردم مشارکت کمتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در مراسم تقدیر و تجلیل هیات نظارت بر انتخابات استان اظهار کرد: نکته بارز در انتخابات اسفندماه بی‌ طرفی، امانت‌داری، صداقت، هماهنگی و همدلی بین هیات‌های نظارت، دستگاه‌های اجرایی و بازرسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال آتی، برگزاری سه انتخابات بزرگ ریاست جمهوری، انتخابات‌ شوراها و مجلس شورای اسلامی در استان را در پیش رو داریم گفت: ضرورت دارد همانند انتخابات اسفند ماه، برای انتخابات سال آتی، با وفاق و همدلی، دوباره برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی طراحی و اجرا شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی اخیر خود، از تلاش‌ و خدمات دولت‌های ادوار گذشته تقدیر کردند گفت: رسانه‌های معاند در حال القای ناکارآمدی دولت‌ها، دلسرد کردن مردم و فاصله انداختن بین مردم و صندوق‌های رای هستند تا مردم مشارکت کمتری داشته باشند.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات ما در‌مقابل جوسازی‌های رسانه‌های جریان‌های معاند این است که، باید تلاش شود با رفتار و کردار خود، اعتماد مردمی را برای حضوری پرشور در پای صندوق‌ها و مشارکت در انتخابات افزایش دهیم.

شاهرخی با بیان اینکه عملکرد شورای نگهبان همواره، مورد تایید امام راحل و مقام عظمای ولایت بوده و هست از تلاش‌های شبانه‌روزی هیات‌های نظارت، دستگاه‌های اجرایی، بازرسی و همچنین حضور پررنگ و موثر اعضای شورای تامین، فرمانداران و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اسفندماه تشکر کرد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی همدان شورای نگهبان دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط 2 ماه فاصله بین این عکس ها وجود دارد!

عصر ایران - این عکس مربوط به روز انتخابات 11 اسفند 1402 است و آن خانم بی حجاب که با کمی فاصله از آن روحانی می بینید، آمده است رأی دهد. با احترام آمد و با احترام هم رفت:

این دو خانم هم در راهپیمایی 22 بهمن 1402 شرکت کرده بودند و کسی هم معترض و متعرض شان نشد:


و این هم تصویری از روزهای پایان فروردین 1403 است که گوشه ای از حضور پر شمار نیروهای ویژه در خیابان های تهران را نشان می دهد که دوباره با ون ها آمده اند تا خانم هایی که حجاب شان را رعایت نکرده اند، بگیرند:


فقط خواستیم به طراحان گشت جدید ارشاد بگوییم که از تاریخ عکس اول و این عکس آخر، هنوز دو ماه نگذشته و از 22 بهمن نیز کمی بیش از دو ماه رد شده است.
در این فاصله، احکام اسلام تغییر کرده یا قانون مملکت؟!
و این که باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست! چه کسانی حق ارشاد ندارند؟ علی علیه السلام پاسخ می دهند دوباره گشت ارشاد؛ جلوی بن‌شدادها و بن‌عامرها را بگیریم

دیگر خبرها

  • فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • فقط 2 ماه فاصله بین این عکس ها وجود دارد!
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی