Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزبه شاه‌علی‌دوست کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما در این فصل با وجود شایستگی فراوان از لحاظ امتیازی به حقش نرسید. - اخبار ورزشی -

روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: تیم حریف در این بازی می‌توانست با گرفتن یک امتیاز هم خودش را در جدول نگه دارد به همین دلیل بیشتر دنبال کسب نتیجه تساوی بود ولی در نیمه دوم خوشبختانه تغییرات کادر فنی و صحبت‌های مربیان جواب داد و توانستیم فشار بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از این بازی برد می‌خواستیم و خوشبختانه در نهایت به گل برتری رسیدیم و بعد از مدت‌ها توانستیم برنده شویم.

وی در خصوص جوانگرایی سایپا در این فصل که در خیلی از هفته‌ها این تیم را با چالش مواجه کرد، گفت: اگر اشتباه نکنم سایپا این کار را در سال 82 یا 83 انجام داد و من آن زمان در تیم جوانان بازی می‌کردم. آن جوانگرایی توسط آقای مایلی‌کهن انجام شد و سایپا در سال‌های بعد سودش را برد. امسال ما با توجه به سختی‌هایی که کشیدیم و تلاش‌هایی که داشتیم، نتوانستیم به حق‌مان برسیم و سایپا با وجود شایستگی فراوان از لحاظ امتیازی به حقش نرسید. متاسفانه در برخی بازی‌ها مثل صنعت‌نفت یا شاهین بوشهر امتیاز از دست دادیم و اگر برنده می‌شدیم قطعا در جدول اوضاع بهتری داشتیم. امیدوارم در چند بازی پایانی بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

شاه‌علی‌دوست در ارتباط با اینکه باشگاه سایپا در طول فصل حمایت خوبی از ابراهیم صادقی انجام داد، تصریح کرد: فکر می‌کنم باشگاه سایپا هم با توجه به تصمیماتی که در ابتدای فصل در مورد جوانگرایی صورت گرفته بود، از سرمربی حمایت کرد و باید از آقایان مدبر و حبیب کاشانی تشکر کنم. ما می‌دانستیم امسال سال سختی داریم و خوشبختانه باشگاه از تیم خوب حمایت کرد. امیدوارم باشگاه سایپا مزد این جوانگرایی را در سال‌های آینده بگیرد.

صادقی: ماشین‌سازی به دنبال کنترل بازی و کسب یک امتیاز بود/ نمی‌بردیم اما کاشانی حمایت‌مان می‌کرد

انتهای پیام/ 

 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سایپا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سایپا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ قدردانی آرتتا از گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی ۲ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم؛ استقلال به نایب قهرمانی نزدیک شد و شاهین به بقا امیدوار ۳ طارمی: آماده پیوستن به براگا هستم ۴ تاریخ‌سازی آرتتا با قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس ۵ قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست ۶ حاشیه‌های نورافکن در دیدار مقابل استقلال ۷ مظفری‌زاده: دیاباته روی مصلح خطا کرد و پنالتی استقلال اشتباه بود/ داور به درستی رضاوند را اخراج کرد ۸ جدول سری A در پایان شب اولِ هفته آخر مهمترین اخبار ورزشی قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود سعادتمند: آقایان چه اصراری دارند که شجاعیان بازی نکند؟/مجبورم موضوع را به فیفا اعلام کنم بند دردسرساز قرارداد حاج‌صفی با تراکتور/ تلاش باشگاه تبریزی برای حفظ هافبک ملی‌پوش مهمترین اخبار تسنیم روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد نمکی: در کوتاه‌‌تر از ۲ ماه از واردکننده تجهیزات پزشکی به تولیدکننده و صادرکننده تبدیل شدیم جزئیات اقدامات بانک مرکزی برای مهار تورم/ آثار کرونا بر اقتصاد ایران مشخص شد/ بانک مرکزی: نرخ ارز تعدیل می شود ارتش یمن یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی را ساقط کرد «علاج تحریم»| علیزاده: دیپلماسی مقاومت و اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم‌هاست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سایپا فوتبال سایپا شاه علی دوست جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در سال‌های اخیر یکی از بهترین دوره‌های ورزشی خود را تجربه کرده است. بازیکنی که پس از بازگشت از لیگ ستارگان قطر و حضور در ترکیب استقلال، توانست سطح کیفی بالای خود را با انجام بازی های خوب و موثر در ترکیب تیم نشان دهد که ثمره آن کسب قهرمانی بدون شکست با فرهاد مجیدی بود.

چشمی که از زمان دعوت به تیم ملی توسط کارلوس کی روش و گلزنی برابر ولز فوتبالش از این رو به آن رو شد، از آن زمان تاکنون توانسته است فرم ایده آل و مطلوب خود را حفظ کرده و کمتر کسی به یاد دارد که این بازیکن در سه فصل اخیر بازی ضعیفی را از خود نشان داده باشد.

عملکرد روزبه باعث شد که حتی نام او در میان بهترین بازیکنان سال فوتبال ایران نیز دیده شود. بازیکنی که می‌تواند هم در پست مدافع و هم هافبک دفاعی بازی کرده و وظایفی که کادر فنی به او محول میکند را به نحو احسن انجام دهد. او در این فصل نیز یک گل بسیار مهم و کلیدی را در دیدار برابر سپاهان به ثمر رساند که ممکن است تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند.

با این حال در فیفا دی اخیر نام روزبه چشمی در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی دیده نشد. موضوعی که البته با تعجب اهالی فوتبال نیز همراه گردید و خود روزبه نیز در واکنش به این موضوع که آیا او به خاطر جوان گرایی در تیم ملی به اردوی اخیر دعوت نشده نیز پاسخ داد که سن خودش نیز چندان زیاد نیست و می‌توانسته به تیم ملی کمک کند. هرچند که به نظر می رسد در اردوهای بعدی شاهد حضور او در فهرست امیر قلعه نویی باشیم.

حالا روزبه که این روزها با انگیزه بالایی در تمرینات استقلال شرکت می‌کند، در حال آماده سازی خود است تا به همراه دیگر هم تیمی‌هایش مسابقات لیگ برتر را از سر بگیرد. جایی که استقلال به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در صدر جدول رده بندی قرار دارد و آنها امیدوار هستند با تکرار عملکرد خوب خود در سال گذشته بتوانند شگفتی ساز شده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

دیگر خبرها

  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد