Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، محدود کردن شرایط ثبت‌نام با شرط عدم پلاک فعال خانواده، تصمیم کمیته خودرو بوده است که با این هدف اجرا شده تا باتوجه به مزایای طرح فروش فوق‌العاده به سایر طرح‌های فروش، خودرو به دست مشتری واقعی و خانواده‌هایی که از خودرو بی‌بهره‌اند، برسد.

به گزارش ایسنا، در حالی مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو اجرا شد که شرط عدم پلاک فعال در خانواده نیز لحاظ شده بود و منجر به گلایه برخی مشتریان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این تصمیم،  در کمیته خودرو بررسی و مصوب شده و این خوردوساز ملزم به اجرای آن بوده است.

در این رابطه بابک رحمانی- معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو- در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تاکید براینکه اقداماتی که صورت می‌گیرد، ابتدا در کمیته خودرو بررسی می‌شود، اظهار کرد: همچون بحثی که برای توزیع خودرو، به سمت شیوه قرعه‌کشی رفتیم یا بحث پلاک فعال و... که همگی در کمیته خودرو و در حضور نهادهای مختلف همچون ناجا و غیره برگزار می‌شود، همه تلاش‌ها برای این بوده است که تقاضاها واقعی شده و در توزیع نیز بتوانیم عادلانه رفتار کنیم.

وی افزود: واقعی کردن تقاضا و عادلانه بودن نحوه توزیع، دو محور اصلی طرح‌های فروش بوده است تا اولویت با مشتریان و تقاضاهای واقعی باشد. در طرح فروش فوق‌العاده به دلیل اینکه محصولات با قیمت قطعی و ظرف مدت کوتاهی تحویل می‌شود، تمایل ما این بوده است که این خودروها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد. ضمن اینکه منطق پشت عدم پلاک فعال در خانواده، این است که خانواده‌هایی هستند که خودرو در حال حرکت دارند اما در مقابل خانواده‌هایی هم هستند که حتی یک خودرو هم ندارند، لذا شرایطی فراهم شود تا فعلا اولویت با خانواده‌های بدون خودرو باشد.

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو تاکید کرد: بنابراین موضوع عدم پلاک فعال در خانواده که تنها برای طرح فروش فوق‌العاده اعمال می‌شود، مطرح شد تا خانواده‌های بدون خودرو بتوانند از این طرح بهره‌مند شوند. همچون هر تغییر شرایط دیگری، ابتدا سخت است و به‌نظر عجیب می‌آید اما با توجه به منطقی که پشت آن وجود دارد، در حقیقت مشتریانی در اولویت قرار می‌گیرند که حتی یک خودرو هم ندارند.

رحمانی خاطرنشان کرد: بنابراین برای خانواده و افرادی که به طور مثال خودروی فرسوده داشته یا تعداد نفرات خانوار زیاد است، روش‌های دیگر و استفاده از سایر طرح‌های فروش وجود دارد تا بتوانند خودروی فرسوده خود را تبدیل به احسن یا بیشتر کنند. در فروش فوق‌العاده با قیمت ثابت است که این شرط در آن اعمال می‌شود.

ثبت‌نام یک میلیون نفر در مرحله دوم فروش فوق‌العاده

وی با بیان اینکه افراد ثبت‌نام کرده در مرحله دوم فروش فوق‌العاده احراز هویت شده‌اند، اعلام کرد: بعد از ظهر امروز(یکشنبه) قرعه‌کشی انجام خواهد شد و حدود یک میلیون نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايران خودرو فروش فوق العاده خودرو ثبت نام خودرو طرح فروش فوق العاده عدم پلاک فعال کمیته خودرو ایران خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا مهرافروز  افزود: این تعداد بیش از ۱۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی را شامل می شود که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین همکاری خیّران در آذربایجان غربی، حمایت از ایتام و محسنین است که در این راستا ۱۸هزار و ۲۶۱ نفر تحت حمایت نیکوکاران قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: فقط در یک ماه گذشته و ایام منتهی به نوروز، یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال کمک از سوی خیّران در استان برای نیازمندان پرداخت شده است.

مهرافروز با اشاره به اجرای برخی فعالیت های مختص ماه مبارک رمضان در استان همزمان با سراسر کشور و همراهی خوب مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی در این خصوص اظهار کرد: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم ببن خانواده های تحت پوشش، ۲۰۰ آشپزخانه در سطح استان راه اندازی شده است.

وی گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال، بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند در آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر آن، ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده های تحت حمایت از سفره های افطاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در جای جای استان بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به تعهد ۷۰۰ میلیارد ریالی این نهاد در رمضان امسال اضافه کرد: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • علت شکستن خود به خودی شیشه خودرو و ترمیم آن
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور
  • اسکان اضطراری خانواده‌های مناطق پرخطر ریزش کوه
  • معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)