Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:40:28 GMT

افزایش ۷۱ درصدی کشف مواد مخدر در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۵۹۴۴

افزایش ۷۱ درصدی کشف مواد مخدر در قزوین

ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: در چهار ماهه گذشته با هوشیاری و سرعت عمل پلیس، ۳۰۲ قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر شدند و یک تُن و ۸۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی چهار ماهه گذشته در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ و به منظور تضعیف توان فعالیت مجرمانه قاچاقچیان با پیگیری‌های شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان موفق شدند ۳۰۲نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد افزایش دستگیری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع یک تُن و ۸۴۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل یک تُن و ۳۲۹ کیلو ۹۱۹ گرم تریاک، ۷۵ کیلو ۴۶۵ گرم حشیش،۴۵ کیلو هروئین،۱۳ کیلو و ۹۱۹ گرم شیشه و مقدار ۱۱۰ کیلو سایر انواع مواد مخدر کشف و قاچاقچیان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به افزایش ۷۱ درصدی کشف مواد مخدر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نصریح کرد: در این مدت ۴۰۵ مرحله طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده از حیث توزیع مواد مخدر در استان اجرا و در اجرای این طرح‌ها ۹۳۵ معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری شدند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، حاجیان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت‌طلب و قانون‌شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای‌جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس مواد مخدر کشف مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید امیر حسین موسوی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از این بود که خودرو حامل مقادیری تریاک از استان‌های شرقی به سمت تهران در حرکت است.

وی ضمن بیان اینکه پس از مشخص شدن زمان، مکان تحویل و نحوه انتقال هماهنگی‌های لازم به انجام رسید، افزود: با اقدامات هوشمندانه پلیس خودرو دنا شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ضمن بیان اینکه خودرو دنا در گردنه آهوان محور دامغان_سمنان توقیف شد، ابراز داشت: در بازرسی از خودرو چهار کیلو و ۷۷۳ گرم تریاک کشف شد.

موسوی ضمن بیان اینکه با کشف محموله راننده و سرنشین دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی ضمن بیان اینکه در این مأموریت یکی از مهره‌های توزیع مواد مخدر در کشور دستگیر شد، افزود: انهدام شبکه قاچاق مواد مخدر اقدام مهمی که پلیس برای پیشگیری از آسیب اجتماعی در رأس برنامه‌های خود دارد.

کد خبر 6087607

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند