Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر شهید محسن حاج حسنی کارگر شهادت را مزد اخلاص این شهید بزرگوار دانست و گفت: خلوص نیتی که برادرم داشت باعث شد که خداوند شهادت را نصیب و روزی او کند.

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی حاج حسنی کارگر برادر شهید محسن حاج حسنی کارگر که میهمان گفتگوی معارفی جشن «شمیم ولایت» در صحن جامع رضوی حرم مطهر بود؛ گفت: برادرم نفر اول مسابقات قرآنی کشور مالزی در سال نود و چهار بود و با رتبه بسیار بالایی رکورد دار این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسابقات مالزی یکی از مهمترین مسابقات قرآنی بین المللی است، اظهار کرد: در این مسابقات احتمال رتبه آوردن قاریان ایرانی بسیار کم است به خصوص اگر این قاریان شیعه باشند. به همین دلیل قاریان ایرانی در این مسابقات تقیه می کنند و به جای گفتن «صدق الله العلی العظیم» به سبک قاریان اهل تسنن«صدق الله العظیم» می گویند.
برادر شهید حسنی کارگر افزود: محسن قبل از برگزاری مسابقات به من گفت که قصد دارد در پایان تلاوت «صدق الله العلی العظیم» بگوید و دلیل او هم این بود که فردای قیامت نمی توانم جواب گوی امیرالمومنین(ع) باشم که به خاطر کسب رتبه برای گفتن نام مبارک(علی) تقیه کنم.
وی ابراز کرد: به نظر من شهادت برادرم محسن به خاطر همین کار امضا شد، چرا که این کار نشانه اخلاص او در دوستی اهل بیت(ع) بود. وقتی او در مسابقات در پایان تلاوتش«صدق الله العلی العظیم» گفت داوران بلافاصله پنج امتیاز از او کسر کردند که این کسر امتیاز در معدل کلی و رتبه او در مسابقات تاثیر زیادی داشت.
وی ادامه داد: با اینکه نتیجه این مسابقات بسیار مهم بود ولی برادرم حاضر نشد برای کسب امتیاز بیشتر از بردن نام«علی» در تلاوتش صرف نظر کند.
برادر شهید حسنی کارگر افزود: برادرم محسن بسیار مهربان و دارای اخلاق قرآنی بود و همه کسانی که با او حتی حشر و نشر داشتند به این موضوع اذعان دارند. او از سن ۱۸ سالگی قاری و موذن حرم مطهر امام رضا(ع) بود و سحر روزهای چهارشنبه برای قرائت قرآن و اذان صبحگاهی به این بارگاه مطهر مشرف می شد.
 شایان ذکر است، روز ۲ مهر ۱۳۹۴ برابر با ۱۰ ذیحجه ۱۴۳۶ قمری هم‌زمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات در منطقه منا شهر مکه، به دلیل بی تدبیری حکومت سعودی دست کم ۲هزار و ۲۳۶ زائر خانه خدا به شهادت رسیدند که شهید محسن حاج حسنی کارگر قاری و موذن حرم مطهر رضوی از جمله این شهیدان بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهادت محسن حاجی حسنی کارگر امام رضا ع حاج حسنی کارگر برادر شهید حرم مطهر صدق الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

محسن مولوی در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان به فعالیت ۲۲۲ تشکل کارگری و ۱۰۵ هزار کارگر بیمه شده وابسته به این تشکل‌ها در استان اشاره کرد و اظهار داشت: پارسال بیش از هفت هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی در استان برای صیانت از نیروی کار، حفظ و تأمین ایمنی و سلامت کارگران انجام شده است.

وی مهمترین برنامه امسال در حوزه اشتغال چهارمحال و بختیاری را ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۲ هزار نفر متناسب با ظرفیت‌های بومی، منابع و ظرفیت‌ها در استان اعلام کرد.

مولوی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه، افزود: با اطلاع رسانی مداوم و به موقع صدا و سیما، مردم از جزئیات این طرح آگاه شدند و با مشارکت و رضایت بالایی از آن استقبال کردند.

بیشتر بخوانید

امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد

سید محسن حسینی مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست که با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایان برگزار شد با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از زحمات قشر کارگر، گفت: نظام کارگری استان در سطح بالایی است و دانش و توانمندی کارگران بومی چهارمحال و بختیاری ارزشمند و قابل انتقال به نسل آینده است.

وی افزود: صدا و سیما علاوه بر انعکاس و انتقال درخواست‌ها و دغدغه ها، به دنبال یافتن راهکار و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

حسینی اضافه کرد: تمامی مطالبات و محصولات برای دیده شدن باید به طور مداوم تولید و منتشر شوند و بهترین مرجع برای تولید محتوای اثرگذار، نهاد‌ها و تشکل‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان