Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ارزیابی دقیق عملکرد کارکنان و سازمان‌ها از حساس‌ترین موضوعاتی است که جهت شناخت و پیش‌بینی رخدادهای مرتبط با رفتار سازمانی، مسئولیت‌پذیری، پاسخگویی و آگاهی از وضعیت عملکرد دستگاه در ارتباط با تقویت اعتماد عمومی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجود چنین نظامی در دستگاه‌های اجرایی علاوه بر این‌که منجر به برقراری ارتباط محیط بیرونی و درونی سازمانی می‌گردد، چالش‌های سازمان‌ها را در تحقق برنامه‌های مبتنی بر پویایی، تدوین استراتژی و راهبردهای عملی برای تحقق اهداف برنامه برطرف می‌کند.

بهبودی تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی و پایش میزان اجرای مطلوب برنامه جامع اصلاح نظام اداری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره دستگاه‌های اجرایی از دو منظر شاخص‌های اختصاص و شاخص‌های عمومی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. شاخص‌های عمومی شامل محورهای (اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای بهره‌وری، ارتقا سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد) و شاخص‌های اختصاصی شامل محورهایی مثل شاخص مند نمودن توزیع اعتبارات، بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، نظارت و ارزیابی و غیره به بررسی و ارزیابی شاخص‌های مبتنی بر اهداف، وظایف و رسالت‌های اصلی دستگاه می‌پردازد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی توضیح داد: فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ در دستگاه‌های اجرایی در دو مرحله ارزیابی اولیه و نهایی انجام می‌پذیرد که ارزیابی اولیه از تاریخ ۱۱ تیر لغایت ۵ مرداد ۹۹ انجام و پایان یافته است.

وی ادامه داد: رسیدگی به اعتراضات دستگاه‌های اجرایی از تاریخ ۶ لغایت ۹ مرداد و نهایی نمودن آن در سامانه مدیریت عملکرد از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۰ مرداد جاری انجام خواهد گرفت و در نهایت بر مبنای امتیاز کسب‌شده، دستگاه‌های برتر مطابق بخشنامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور انتخاب و معرفی خواهند شد.

در خصوص نحوه برگزاری جشنواره در سال جاری، با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوطه در چهارچوب ضوابط ابلاغی ستاد ملی کرونا اقدام خواهد شد و هنوز در خصوص برگزاری حضوری یا مجازی آن تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

کد خبر 4989032

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی جشنواره شهید رجایی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی، روز سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در محل استانداری زنجان، گفت: طی دو سال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و پیگیری مداوم امور در دستور کار مسئولان این دستگاه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی منشأ خیر و به نفع مردم است و از مدیران اجرایی در رده‌های مختلف خواستارم به مقوله کتابخانه‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی تأثیرگذار نگاه متفاوتی داشته باشند.

استاندار زنجان گفت: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم اما در این میان کتابخانه های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد چون کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را در بر می‌گیرد.

افشارچی تاکید کرد: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

وی بر لزوم استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه‌های مسافربری محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان مکان‌های ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافران ایجاد کرد.

کد خبر 6086962

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی