Web Analytics Made Easy - Statcounter

لورنزو اینسینیه کاپیتان تیم فوتبال ناپولی به علت مصدومیت دیدار هفته آینده تیمش مقابل بارسلونا را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال بارسلونا و ناپولی هفته آینده در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. لورنزو اینسینیه کاپیتان خوش تکنیک تیم ناپولی شب گذشته و در بازی مقابل لاتزیو مصدوم شد و دیدار حساس هفته آینده تیمش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دست دادن این بازیکن می‌تواند ضربه بزرگی به تیم ایتالیایی وارد کند.

آبی اناری پوشان که جام‌های داخلی کشور اسپانیا از دست داده اند تنها امیدشان به کسب مقام قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا است. دیدار رفت این ۲ تیم پیش از شیوع ویروس کرونا به میزبانی تیم ناپولی برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه تساوی یک - یک رضایت دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی مهرداد بذرپاش بارسلونا ناپولی اینسینیه تابناک ورزشی لیگ قهرمانان اروپا طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی مهرداد بذرپاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در پایان این دیدار اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کد خبر 6087785

دیگر خبرها

  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!