Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@12:17:53 GMT

پایان ماجراجویی بارسلونا برای جذب نیمار و مارتینز

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۶۵۰۰

پایان ماجراجویی بارسلونا برای جذب نیمار و مارتینز

بارسلونا دیگر تمایلی برای جذب نیمار و لائوتارو مارتینز ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه بارسلونا برای تقویت خط حمله تیمش در تلاش بود تا نیمار و لائوتارو مارتینز ستاره‌های برزیلی و آرژانتینی تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و اینتر را جذب کند اما مالک این باشگاه اعلام کرده از خرید این دو بازیکن منصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند جوزپ ماریا بارتومئو تأیید کرده که در فصل نقل و انتقالات تابستانی تلاشی برای جذب نیمار و مارتینز انجام نمی‌شود و سرمایه‌گذاری در این زمینه صورت نخواهد گرفت. این در حالی است که پیش از جذب این دو مهاجم مخصوصاً نیمار در برنامه‌های مدیران ارشد بارسلونا قرار داشت اما به دلیل محدودیت‌های مالی متأثر از ویروس کرونا و دستمزدهای بالای این دو بازیکن جذب آن‌ها منتفی است.

از سویی دیگر موضوع فروش مارک آندره ترشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا به تیم‌هایی از لیگ برتر انگلیس رد شده و او در جمع کاتالان‌ها باقی می‌ماند. قرارداد لیونل مسی حداقل 3 و حداکثر 4 فصل دیگر تمدید می‌شود و حفظ آنسو فاتی که پدیده این فصل بارسلونا محسوب می‌شود برای سال‌های آینده ضروری خواهد بود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: بارسلونا نیمار جوزپ ماریا بارتومئو لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!

به گزارش "ورزش سه"، درست مثل یک سال پیش، آرسنال فرصت این که سرنوشتش در اختیار خودش بماند را از دست داد و شکست 0-2 برابر استون ویلا باعث شد که این تیم بار دیگر صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به منچسترسیتی واگذار کند. 

یکی از دلایل اصلی شکست روز گذشته آرسنال در دیدار برابر استون ویلا، درخشش مارتینز در دروازه این تیم بود که باعث شد این تیم به تنها تیمی تبدیل شود که تا به حال موفق شده است آرسنال را در هر دو بازی رفت و برگشت در خانه و خارج از خانه شکست دهد. 

شاگردان میکل آرتتا در این بازی 9 شوت در چارچوب داشتند اما موفق نشدند حتی یکی از آنها را وارد دروازه کنند و این مارتینز بود که چهره شاخص این بازی لقب گرفت. او چند توپ بسیار خوب را از کای هاورتز گرفت و یک مهار درخشان برابر تروسارد داشت و شاید اگر او نبود بازی در همین صحنه 0-1 به سود آرسنال می‌شد. 

این بازیکن در سن 17 سالگی با جدایی از اتلیتکو ایندپندینته به آرسنال پیوست و به صورت قرضی به آکسفورد یونایتد رفت. او در سال 2013 به شفیلد ونزدی ملحق شد و یک سال هم در این تیم ماند. او با وجود درخششی که داشت با رقابت سنگینی در آرسنال روبه‌رو شد. 

مارتینز باید با بازیکنانی چون مانوئل آلمونیا، لوکاس فابیانسکی، وویچک شزنی و ویتو مانونه رقابت می‌کرد و اولین حضورش در ترکیب آرسنال در جریان پیروزی 1-6 این تیم برابر کاونتری سیتی بود. 

او مجموعا 38 بازی برای آرسنال انجام داد که در 36 بازی در ترکیب اصلی قرار داشت و 41 گل هم دریافت کرد و در نهایت تصمیم گرفت راهی استون ویلا شود تا فرصت بازی بیشتری به دست آورد و همین اتفاق باعث شد که او به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی آرژانتین انتخاب شود و جام قهرمانی جام جهانی را بالای سر ببرد. 

دیگر خبرها

  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!
  • پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ
  • واکنش دیدنی امیلیانو مارتینز مقابل ضربه لیاندرو تروسار (آرسنال-استون ویلا)
  • یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
  • بارسلونا بُرد تا امیدوار بماند؛ اختلاف با کهکشانی‌ها به ۸ رسید
  • بارسا برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی ندارد
  • بارسلونا بُرد و امیدوار ماند
  • برد خفیف بارسلونا برای ادامه تعقیب رئال