Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:58:47 GMT

بررسی وضعیت آکادمی ملی المپیک در نشست هیات اجرایی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۶۵۰۴

بررسی وضعیت آکادمی ملی المپیک در نشست هیات اجرایی

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز در حالی برگزار شد که رضا قراخانلو درباره آکادمی ملی المپیک گزارشی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص شصت و ششمین نشست هیات اجرایی اظهار داشت: این نشست با حضور صالحی امیری رئیس، طاهره طاهریان نائب رئیس، علیرضا رحیمی، علی دادگر، عبدی افتخاری و محمد علیپور اعضای هیات اجرایی ظهر امروز در محل کمیته ملی المپیک و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدای  این نشست  بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون اتفاقات اخیر در خصوص برگزاری بازیهای المپیک 2020 توکیو ونامه های واصله از ستاد برگزاری بازیهای و کمیته بین المللی المپیک صورت گرفت.

وی ادامه داد: رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک در بخش دوم نشست هیات اجرایی با حضور در این جلسه گزارش مبسوطی از عملکرد این مرکز در خصوص فعالیتهای چند ماه اخیر ارائه داد. در این گزارش به برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده آکادمی ملی المپیک اشاره شد که به گفته قراخانلو اکثریت این برنامه ها به اجرا رسیده و طبق پیش بینی ها به اهداف از پیش تعیین شده دست یافته اند. 

وی یادآور شد: رئیس آکادمی ملی المپیک در ادامه گزارش خود به برنامه های سال 99 و محدودیت های ناشی شیوع بیماری کرونا اشاره و اعلام کرد که آکادمی ملی المپیک با تغییر رویکرد در فعالیتهایش به سمت برگزاری دوره های آنلاین و مجازی گام برداشته و ارائه خدمات مشاوره ای علمی و تخصصی به ورزشکارن  و کادر فنی تیم ها  را در دستور کار قراداده است. به گفته او خوشبختانه استقبال خوبی از برنامه های آنلاین کمپ تمرینات مجازی تیم های ملی مخصوص ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به المپیک 2020 صورت گرفته و در همین راستا تا کنون 14 کارگاه فنی و تخصصی به صورت مجازی برای مخاطبین آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران و جامعه ورزش اجرا شده است. 

سخنگوی کمیته ملی المپیک به صحبتهای صالحی امیری پیرامون عملکرد آکادمی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تولیدات و فعالیتهای آکادمی ملی المپیک از اعتبار علمی، اجرایی و استاندارد لازم برخوردار است و به گفته ریاست کمیته ملی المپیک این مرکز به مثابه سازمانی است که چندین ماموریت را در  یک زمان دنبال می کند و آنچه تا کنون مشاهده شده نشان از برنامه محور بودن این مرکز دارد که فعالیتهایش مبتنی بر نیازسنجی و تقاضاهای صورت گرفته از سوی فدراسیونهاست. البته این را هم باید در نظر داشت که آکادمی با قدمت 20 ساله نیاز به تامین اعتبار برای بازسازی و به روز کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دارد که  این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

 دستور جلسه  بعدی هیات اجرایی ارائه گزارش واعظ موسوی رئیس کمیسیون روانشناسی بود که به دلیل کمبود وقت به جلسه بعدی موکول شد. 

در ادامه شصت و ششمین نشست هیات اجرایی تعدادی از درخواستهای واصله از سوی فدراسیون های المپیکی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک هیات اجرایی صالحی امیری بررسی وضعیت آکادمی ملی المپیک نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ملی المپیک برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیرخانه هیات بررسی تبلیغات استان خوزستان اطلاعیه شماره ۵ مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۳ صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:


به آگاهی نامزد‌های محترم مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند: در راستای برگزاری مرحله دوم انتخابات و براساس ماده ۷۴ قانون انتخابات مذکور، فهرست و مشخصات کامل امکانات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی "موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری" که عرفا می‌توان از آنها برای تبلیغات عمومی در انتخابات استفاده کرد، در اختیار فرمانداری‌های مرکز انتخابیه آبادان و رامهرمز قرار داده شده است؛ بنابراین نامزد‌های محترم یا نمایندگان قانونی آنها می‌توانند به منظور ثبت درخواست استفاده از این امکانات و کسب اطلاعات بیشتر، از روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در ساعت‌های اداری به فرمانداری‌های یادشده مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود