Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@07:47:08 GMT

اجرای سلامت‌سنجی نوآموزان کاشانی به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۶۶۵۲

اجرای سلامت‌سنجی نوآموزان کاشانی به روایت تصویر

گروه استان‌ها - سلامت‌سنجی نوآموزان کاشانی در پایگاه‌های سطح شهر در حال برگزاری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، اجرای طرح سلامت‌سنجی نوآموزان کاشانی در پایگاه‌های سطح شهر کاشان در حال برگزاری است و نوآموزان از لحاظ بهداشتی، شنوایی، بینایی و تحصیلی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

این سنجش‌ها در چهار پایگاه شهری مدارس خجسته کیا بلوار خاندایی، صلاحی خیابان سپاه، خاتم‌الانبیا مسکن مهر، شهید صادقی خیابان نطنز و یک پایگاه سیار روستایی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت‌های مذهبی حفظ سلامتی را وظیفه شرعی می‌دانند/ عزای بر سیدالشهداء عامل حیات روحانی انسانهاستگزارش ویدئویی| بیمارانی که شرمنده مدافعان سلامت شدند / روایت تسنیم از کرونایی‌های بستری در بیرجند‌بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی تهدیدی جدیدبرای سلامت جامعه/ چرا کرونا در ذهن مردم عادی شد؟

عکس از مرتضی نجف‌زاده

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT7 بیشتر بخوانید... طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» در استان سمنان آغاز شد وزیر بهداشت در قزوین: ره‌آورد طرح «هرخانه یک پایگاه سلامت» ۲۲ میلیون سفیر سلامت در کشور است طرح "هر خانه یک پایگاه سلامت" در کاشان اجرا می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» در استان سمنان آغاز شد وزیر بهداشت در قزوین: ره‌آورد طرح «هرخانه یک پایگاه سلامت» ۲۲ میلیون سفیر سلامت در کشور است طرح "هر خانه یک پایگاه سلامت" در کاشان اجرا می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ ۲ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۳ گزارش| حکایت تسنیم از مردی که ناجی حیات وحش شد; ۳۰ سال تلاش برای حفاظت از محیط زیست ۴ گزارش|قطع راه ارتباطی ۶۰۰۰ نفر در "کاجو" ادامه دارد / افزایش روستاهای مسدود به ۳۵ روستا ‌تا امروز ۵ اختصاصی| توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت درباره برگزاری مراسم‌های ماه محرم ۶ زلزله ۴.۱ ریشتری سنگان را لرزاند ۷ ‌طوفان شدید دلگان را درنوردید / خسارت به تیرهای برق، مغازه‌های شهر و لوله‌های آب + تصاویر ۸ گزارش|«مشکلات اقتصادی» اصلی‌ترین مانع ازدواج جوانان/ تهیه جهیزیه ناممکن شده است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مطالبات کارگران "هفت‌تپه" / در گفت‌وگوی نمایندگان مجلس با کارگران در شوش چه گذشت؟ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است گزارش| لبیک مداحان و شعرای اصفهانی به فرمایشات ‌مقام معظم رهبری / در ماه محرم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم سفیر اتریش در ایران: ‌دنبال راه‌حلی هوشمند‌ برای برقراری تعامل بین دانشمندان ایرانی و اتریشی در شرایط کرونایی‌ هستیم مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم از دقیق شدن راکت‌های ۱۲۲ میلیمتری/ تاثیر ابتکار سپاه در افزایش قدرت موشکی مقاومت روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد سناتور پاکستانی: داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل بود/ FATF اهرم فشار غرب علیه ماست جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مطالبات کارگران "هفت‌تپه" / در گفت‌وگوی نمایندگان مجلس با کارگران در شوش چه گذشت؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه یک پایگاه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاریو: پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را را دفع کرد/ کیهان: چیزی بالغ بر 46 درصد موشک ها و پهپادهای ایران با دقت به اهداف برخورد کردند

به گزارش جماران؛ روزنامه عبری معاریو با تکیه بر تصاویر ماهواره‌ای، صحت سخنان سخنگوی ارتش را که چند روز پیش ادعا کرده بود ۹۹ درصد این حمله را دفع کرده، زیر سوال برد.

شبکه الجزیره با انتشار گزارشِ معاریو نوشت که تحلیلگران اسرائیلی می‌گویند که پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را را دفع کرده‌اند. 

تصاویر ماهواره‌ای مورد استناد، حداقل یک اصابت در یکی از ساختمان های رآکتور هسته‌ای دیمونا و ۲ اصابت در مجاورت آن را نشان می‌دهد.

تجزیه و تحلیل ویدئوها از پایگاه هوایی نواتیم در نقب نشان‌دهنده ۴ اصابت به این پایگاه است.

معاریو تصاویر ۵ اصابت به پایگاه رامون در صحرای نقب را تایید می‌کند.

اخبار رسیده به دست کیهان حاکی است،  چیزی بالغ بر 46درصد موشک ها و پهپادهای ایران با دقت به اهداف برخورد کرده اند.

دیگر خبرها

  • معاریو: پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را را دفع کرد/ کیهان: چیزی بالغ بر 46 درصد موشک ها و پهپادهای ایران با دقت به اهداف برخورد کردند
  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»
  • روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • گفت و شنود/ خودتو جمع کن!
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • اکثر اسرائیلی‌ها مخالف اقدام تجاوزکارانه علیه ایران هستند
  • چند موشک ایران در اسرائیل به هدف خورد؟