Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@05:46:02 GMT

درآمد میلیونی ترامپ از هالیوود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۱۲۰

درآمد میلیونی ترامپ از هالیوود

به گزارش هالیوودریپورتر، گزارشات مالی که روز جمعه درباره جزئیات درآمد و دارایی‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده منتشر شده نشان می‌دهند، با اینکه بخش اعظمی از درآمد ترامپ از املاکی همچون تفرجگاه «ترنبری» در اسکاتلند است، اما بخشی از درآمد او همچنان از هالیوود تامین می‌شود.

بزرگترین منبع درآمد هالیوودی ترامپ به کمپانی تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلوزیونی «ترامپ پروداکشنز» که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است، مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارشات، سود کمپانی «ترامپ پروداکشنز» برای ترامپ در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱.۶ میلیون دلار بوده که بیشتر این مبلغ بابت حق پخش مجموعه «کارآموز» بوده است.

اما این تنها درآمد ترامپ از هالیوود نبوده است. ترامپ در سال ۲۰۱۹ مقرری معادل ۷۷۸۰۸ دلار از انحمن بازیگران فیلم آمریکا و ۸۷۲۴ دلار از فدراسیون آمریکایی هنرمندان تلویزیون و رادیو دریافت کرده است.

او همچین مبالغی برای فعالیتش در سینما دریافت کرده است. طبق گزارشات منتشرشده، ترامپ مبلغی تقریبی ۲۰۱ الی هزار دلار را از «ان بی سی یونیورسال» برای بازی در فیلم «حقه‌بازان کوچک» دریافت کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ هالیوود پارسی خبر هنرمندان تلویزیون و رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: ابزار نظارت تجمیعی بر فرآیندهای پایش تخلفات ساختمانی بهره برداری شد.

محمدرضا سمیعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با هدف افزایش سهولت نظارت بر فرآیندهای پایش تخلفات ساختمانی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با همکاری اداره کل نظارت بر ساخت‌وسازها و کمیسیون ماده ۱۰۰ نسبت به راه‌اندازی ابزار نظارت تجمیعی بر فرآیندهای پایش تخلفات ساختمانی اقدام کرده است.

وی افزود: در این ابزار که به صورت داخلی تولید شده است، داده‌های مورد نیاز از سامانه‌های لوح گشتی، پایش تخلفات ساختمانی و کنترل و نظارت ناوگان خودرویی (AVL) برداشت و در قالب دو گروه گزارشات خودرو محور و مکان محور در اختیار مدیران و کارشناسان مربوطه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: از طریق این ابزار حجم بالایی از اطلاعات و مختصات جغرافیایی ترددها و توقف‌های مربوط به خودورهای نظارتی، مورد پردازش قرار گرفته است و با ترکیب نتیجه پردازش‌های انجام شده با اطلاعات سایر سامانه‌های فوق‌الذکر، امکان رصد ترددها و توقف‌های انجام شده در محل‌های مربوط به یک کد نوسازی یا مختصات جغرافیایی خاص، بررسی و صحت‌سنجی اقدامات و تردد و توقف‌های انجام شده در بازه مأموریتی تعریف شده برای اکیپ‌های گشتی، نمایش وضعیت برخط خودروهای پلیس ساختمان، بررسی وضعیت اقدامات هر یک از اعضای اکیپ‌های مربوطه و نمایش تجمیعی اطلاعات در قالب گزارشات نقشه محور به صورت یکپارچه و در مدت زمان کوتاه وجود دارد.

سمیعی گفت: در گذشته برای انجام نظارت‌های مربوطه، باید گزارشات و اقدامات ثبت شده در سامانه‌های AVL، لوح گشتی و پایش تخلفات ساختمانی به‌صورت جداگانه بررسی و امکان ارائه گزارشات تجمیعی و نقشه محور وجود نداشت.

کد خبر 747225

دیگر خبرها

  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط