Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:12:57 GMT

اختصاص هشت هزار ورزشگاه برای برگزاری کنکور

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۲۶۹

اختصاص هشت هزار ورزشگاه برای برگزاری کنکور

وزیر ورزش و جوانان از اختصاص ۸ هزار ورزشگاه روباز و سرپوشیده در سراسر کشور برای برگزاری کنکور به جهت رعایت پروتکل‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور خود در نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با موضوع بررسی برگزاری کنکور سراسری و ارشد اظهار کرد: حضور من با دعوت رئیس کمیسیون آموزش در این نشست برای کمک به برگزاری بهتر آزمون‌ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برای برگزاری کنکور برخی دستگاه‌های کشور مانند آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان که امکانات خوبی در اختیار دارند، مثل همیشه پای کار آمدند تا مانند قبل که در حوادثی همچون سیل و زلزله امکانات خود را در اختیار دستگاه‌های مسئول قرار می‌دادند این بار نیز برای برگزاری کنکور امکانات خود را به این دستگاه‌ها اختصاص دهند.

وزیر ورزش و جوانان از اختصاص 8 هزار استادیوم، ورزشگاه و مکان ورزشی رو باز و سرپوشیده برای برگزاری کنکور سراسری خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این 3 هزار سازمان مردم نهاد با حضور 500 هزار جوان سازماندهی شدند تا در برگزاری کنکور مشارکت کنند.

سلطانی فر در پاسخ به این سوال که آیا این امکانات فقط برای آزمون سراسری خواهد بود و وزارت ورزش تمهیداتی برای آزمون ارشد نیاندیشیده است، گفت: چنانچه سازمان سنجش و وزارت علوم چنین درخواستی را برای آزمون ارشد داشته باشند این امکانات برای آزمون ارشد هم در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدوارم با همگرایی و همکاری همه دستگاه‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنکور سراسری و ارشد با کمترین خسارت برگزار شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش جوانان مسعود سلطانی فر آموزش کنکور آزمون برای برگزاری کنکور وزیر ورزش و جوانان برای آزمون دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها

آمار داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) به تفکیک استان‌ها از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

سازمان سنجش آموزش کشور آمار داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) به تفکیک استان‌ها را در قالب اینفوگرافیک منتشر کرد که می‌توانید آن‌را در این لینک مشاهده کنید.

کد خبر 747168

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد