Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اموال و املاک مازاد ادارات و سازمان‌ها در این استان شناسایی شود زیرا در این زمینه کوتاهی پذیرفتنی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برخی از دستگاه‌های اجرایی در استان در زمینه مستند سازی اموال و املاک مازاد ادارات و سازمان‌ها کوتاهی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با نحوه مستندسازی در گذشته قصد ورود نداریم و به همین اندازه اکتفا می‌کنم که در یک سال گذشته در این زمینه تلاش‌های خوبی صورت گرفته که شایسته است این تلاش‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه داشته باشد.

کلانتری ادامه داد: طبق بخشنامه کشوری پاداش خدمت و مشاغل و برخی از موارد دیگر که مبلغی بالغ بر 90 میلیار تومان بوده باید از راه مستند سازی و تعیین تکلیف املاک مازاد ادارات و نهادها تامین و پرداخت شود.

30 هزار جلد سند املاک بنیاد علوی تا پایان امسال به مردم گلستان واگذار می‌شوداطلاعات املاک و تجهیزات شهرداری‌های استان سمنان باید ثبت شوداستاندار سمنان: برخی دستگاه‌ها املاک مازاد خود را معرفی نمی‌کنند

وی خاطرنشان کرد: نقطه قوت این بخشنامه آن است که عایدی حاصل از فروش املاک مازاد به حساب خزانه داری استان بر می‌گردد و این مهم سبب حل مشکلات مالی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها می‌شود.

کلانتری بیان کرد: املاک مازاد و منقول ملک شخصی و ارث هیچ مدیری نیستند و این املاک با گذشت زمان درحال فرسایش هستند و هزینه‌های نگهداری آنها بیشتر از منفعت‌شان است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلانتری افزود لیست دارایی‌ها و املاک ادارات و نهادها در اختیار سازمان اقتصاد و دارایی بوده و هیچ مدیر یا سازمانی حق پنهان کاری در این زمینه را ندارد.

کلانتری بیان کرد: بخشی از پول فروش املاک مازاد ادارات و نهادها طبق دستور ریاست جمهور در طرح ملی مسکن هزینه خواهد شد و تاکید دولت بر این مورد به خاطر شکستن قیمت سرسام آور مسکن است.

وی درپایان به افتتاح چندین طرح عمرانی در هفته دولت خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 13 هزار نفر ایجاد شود.

انتهای پیام/541/ ع

R41452/P/S6,69/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ ۲ اختصاصی| توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت درباره برگزاری مراسم‌های ماه محرم ۳ گزارش|قطع راه ارتباطی ۶۰۰۰ نفر در "کاجو" ادامه دارد / افزایش روستاهای مسدود به ۳۵ روستا ‌تا امروز ۴ گزارش| حکایت تسنیم از مردی که ناجی حیات وحش شد; ۳۰ سال تلاش برای حفاظت از محیط زیست ۵ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۶ زلزله ۴.۱ ریشتری سنگان را لرزاند ۷ مجتمع "پتروشیمی مسجدسلیمان" شهریور ماه با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود ۸ مشهد در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد / ۲۰ درصد ‌بیماران بستری ‌غیر‌بومی‌اند /‌ هموطنان ‌به مشهد سفر نکنند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مطالبات کارگران "هفت‌تپه" / در گفت‌وگوی نمایندگان مجلس با کارگران در شوش چه گذشت؟ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است گزارش| تولدبازی مسئولان روی خاکستر مشکلات مردم / استاندار مرکزی با مسببان برخورد قاطع کند گزارش| لبیک مداحان و شعرای اصفهانی به فرمایشات ‌مقام معظم رهبری / در ماه محرم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم از دقیق شدن راکت‌های ۱۲۲ میلیمتری/ تاثیر ابتکار سپاه در افزایش قدرت موشکی مقاومت سرکنسول ایران در شانگهای: برنامه همکاری، نقطه عطف روابط استراتژیک ایران و چین است روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد سناتور پاکستانی: داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل بود/ FATF اهرم فشار غرب علیه ماست جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: املاک مازاد ادارات کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا