Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:08:08 GMT

ایستگاه‌های بازرسی کمربند امنیتی کشور هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۳۳۴

ایستگاه‌های بازرسی کمربند امنیتی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی ویژه رؤسای ایستگاه‌های بازرسی ثابت و موقت سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تاکید بر ضرورت آموزش اظهار داشت: ایستگاه‌های بازرسی بسیار مهم و کمربند امنیتی شهرستان‌ها، استان‌ها، منطقه و کشور محسوب می‌شوند و هدف اصلی در تشکیل این دوره‌ها را ارتقا سطح دانش کارکنان ایستگاه‌های بازرسی سراسر کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اهتمام به حوزه ایستگاه‌های بازرسی را بسیار مهم و دارای حساسیت ویژه ای عنوان کرد و ادامه داد: ایستگاه‌های بازرسی همچنین در حوزه‌های امنیتی خط مقدم مبارزه و مقابله با قاچاق کالا، مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه هستند.

این مقام انتظامی جایگاه این حوزه را در طرح‌های مهار ممتاز برشمرد و افزود: باید این بخش برای کارآمدی و افزایش بهره وری مورد توجه قرار گیرد و مسیر آموزش یکی از راه‌های مهم در ارتقا بهره وری ایستگاه‌های بازرسی است.

سردار معصوم بیگی افزود: سازمان‌های پویا و بالنده بی تردید در حوزه آموزش سرمایه گذاری ویژه دارند زیرا شاهراه افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها آموزش است.

وی خاطر نشان کرد: آموزش در سازمان بایستی به عنوان یک فرهنگ مسلم و مسلط مورد توجه و اهتمام قرار گیرد؛ توجه به آموزش در سازمان‌ها لازم و در ناجا واجب و باید مستمر و پیوسته باشد.

سردار معصوم بیگی اظهار امیدواری کرد: با آموزش می‌توانیم مأموریت خود را ارتقا داده و شیوه و شگردهای مجرمان را شناسایی و بر آنان غلبه کنیم.

کد خبر 4989282

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس پیشگیری نظارت و بازرسی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی بنیاد شهید و امور ایثارگران شورای شهر تهران ازدواج سازمان تامین اجتماعی پیش بینی وضعیت هوا مواد مخدر آیت الله سید ابراهیم رئیسی محسن حاجی میرزایی زمین خواری ایستگاه های بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی نو و مطلوب برای مدیریت شهری طراحی شود

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به فقدان یک الگوی نو و مدل شهرسازی مطلوب در کشور، گفت: هوشمندسازی شهر که مسئولیت آن با شهرداری است کار مهمی است که باید برای آن پیوست و برنامه داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، آیت‌الله اعرافی در دیدار نوروزی شهردار قم و هیئت همراه که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و قبولی عبادات همگی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قم یک مشعل فروزان و پرچم برافراشته است که نقطه محوری ایران و جهان است و در کمتر جایی می‌توان شهری شبیه این کانون فروزان را یافت، لذا هر کاری که در مدیریت شهری قم انجام می شود.

وی با اشاره به فقدان یک الگوی نو و مدل شهرسازی مطلوب در کشور، افزود: در شهری مثل اصفهان شخصیت کم‌نظیری همچون شیخ بهایی که هم معارف اسلامی و هم دانش معماری و شهرسازی زمان خود را به‌خوبی می‌دانست حضور داشت و اصفهان را به‌خوبی مهندسی و مدیریت شهری کرد و امروزه چنین خلأیی در کشور محسوس است.

مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد: یک تیم علمی متشکل از مدیران اجرایی، افرادی از دانشگاه و حوزه و گروه‌های مردمی تشکیل شود و کار علمی و کارشناسی انجام دهند و در نهایت این هیئت اندیشه‌ورز طرح ارائه دهد؛ اگر این کار دشوار به‌خوبی انجام شود خدمت بزرگی به کشور خواهد بود.

اعرافی با اشاره به هوش مصنوعی و لزوم هوشمندسازی شهر، ابراز داشت: هوشمندسازی شهر که مسئولیت آن با شهرداری است کار مهمی است که باید برای آن پیوست و برنامه داشت، ما نیز در حوزه آمادگی داریم تا در این عرصه هر کمکی می شود انجام دهیم.

وی لزوم توجه به عدالت اجتماعی در همه مناطق شهری را خواستار شد و تأکید کرد: عدالت اجتماعی و همگن‌بودن خدمات در همه مناطق شهر باید رعایت شود و به‌ویژه لازم است بیش‌ازپیش به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر توجه بیشتری شود، زیرا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی با کارهای خوب شهرداری قابل‌ پیشگیری است.

مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد: همان‌گونه که سال‌های قبل نیز گفته شد توجه بیشتر به محوریت حرم مطهر، مدرسه فیضیه و حوزه و تسهیل در رفت‌وآمد زائران و مجاوران به حرم مطهر و مراکز حوزوی امر بسیار مهمی است که همچنان باید به آن توجه کرد.

اعرافی در پایان با تقدیر از برخی حمایت‌های شهرداری از مساجد قم گفت: مسجد در اداره امور روزمره خود نباید وابسته به دولت باشد و لازم است که همچنان مردمی اداره شود، اما مسائل زیرساختی آن همچون تأمین پارکینگ از وظایف شهرداری است که این حمایت‌ها از مساجد و شکل گیری مساجد قوی کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها را در پی دارد.

در ابتدای این دیدار سقائیان‌نژاد شهردار قم به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام‌ شده در سالی که گذشت پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • توجه به آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری برای کشور است
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • الگوی نو و مطلوب برای مدیریت شهری طراحی شود
  • ۵۰ایستگاه فرهنگی درسواحل استان بوشهر ایجادشد/استقرار۲۹ناجی غریق