Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی در حاشیه چهارمین نشست از سلسله نشست‌های گفت و گوی هفته با هدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت راه و شهرسازی درمورد طرح تأمین مسکن فرهنگیان در سال جاری اظهارداشت: در راستای اجرای این طرح ۳۰۵ هزار نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته که فاقد مسکن بودند، ثبت‌نام و در مرحله اول ۷۵ هزار نفر از آنها احراز صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به  همکاری‌های وزارت راه و شهر سازی در طرح مسکن فرهنگیان اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده که برای تأمین آورده اولیه آن از طرف آموزش‌وپرورش اقداماتی انجام شدو بانک مسکن هم وام خوبی در این زمینه در اختیار ما قرارداد که امیدواریم گام خوبی برای تأمین مسکن برداشته شود.

 ۵۰درصد دانش آموزان به سمت آموزش حرفه ای بروند

وزیر آموزش‌وپرورش با تأکید بر این که طبق قانون باید ۵۰ درصد از دانش آموزان به سمت آموزش‌های حرفه‌ای بروند، تصریح کرد: به دلیل تنوع رشته‌های مختلفی ازجمله راه، جاده، دریا و بندر که هر یک نیاز به تخصص خاصی دارد، توافق خود را برای تربیت نیروی ماهر به وزارت راه و شهرسازی اعلام کردیم و امیدواریم بتوانیم هنرستان‌هایی را با موضوع مشاغل موردنیاز بخش راه و شهرسازی به‌طور مشترک با آن حوزه تشکیل دهیم.

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های گفت و گوی هفته با هدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت راه و شهرسازی امروز با موضوع گفت و گو بر محور تحول با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اعضای شورای معاونان و مدیران کل و روسای ۷۶۰ منطقه آموزش‌وپرورش کشور در ساختمان شهید رجایی برگزار شد.

برچسب‌ها مدارس مسکن فرهنگیان محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مسکن فرهنگیان محسن حاجی میرزایی مدارس مسکن فرهنگیان محسن حاجی میرزایی راه و شهرسازی آموزش وپرورش وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ماه افتتاح مسکنی خواهیم داشت

وزیر راه و شهرسازی گفت: بنا داریم طی امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ در طرح نهضت ملی در سراسر کشور داشته باشیم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با زمان تحویل واحد‌های طرح "نهضت ملی مسکن" در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است، اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن" از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مسکن عبور کرده است.

 

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

دیگر خبرها

  • هر ماه افتتاح مسکنی خواهیم داشت
  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • پذیرش ۳۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی