Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@18:02:47 GMT

رهایی گروگان در کمتر از ۱۰ ساعت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۳۶۵

رهایی گروگان در کمتر از ۱۰ ساعت

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: افرادی که با انگیزه مالی اقدام به ربودن مرد ۴۸ ساله‌ای در منطقه" چهارباغ" شهرستان "ساوجبلاغ" کرده بودند، در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شدند. تاریخ انتشار: 16:45 - 12 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۰۷۱

خبرگزاری میزان -  سردار عباسعلی محمدیان گفت: در ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۹ مرداد ماه، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه "چهار باغ" پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه "چهارباغ" پلیس آگاهی شهرستان "ساوجبلاغ" قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان محرز شد که ۴ فرد ناشناس پس از ضرب و شتم مرد ۴۸ ساله ساکن منطقه "چهارباغ" و خواهرزاده اش در مقابل منزلشان، وی را با ۲ دستگاه خودرو پرشیا و زانتیا ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

سردار محمدیان گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی آدم ربایان ادامه داشت تا این که یکی از آدم ربایان با خانواده وی تماس گرفته و در خواست مبلغ ۴ میلیارد ریال در قبال آزادی او کردند.

وی افزود: کارآگاهان با آموزش خانواده گروگان و تحقیقات گسترده در خصوص نحوه آدم ربایی و افراد مرتبط با فرد ربوده شده در نهایت دریافتند که خودرو آدم ربا‌ها به سمت تهران حرکت کرده که به سرعت وارد عمل شده و با دریافت نیابت قضائی به تهران اعزام و پس از استعلام‌های صورت گرفته مسیر حرکت خودرو‌ها را در حوالی شهرستان "اسلام شهر" ردیابی کردند.

این مقام ارشد انتظامی، افزود: با تلاش‌های گسترده پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و فرد ربوده شده که با دست و پای بسته در داخل سوله‌ای زندانی شده بود در سلامت کامل در کمتر از ۱۰ ساعت رها و هر ۴ متهم نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: در چه مواردی باید به پلیس آگاهی مراجعه کرد/ هیچ مأموری نمی‌تواند پرونده سامانه ۱۱۰ را مختومه کند

فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی، علت آدم ربایی را اختلاف مالی و طلب مبلغ ۶ میلیارد ریال از فرد ربوده شده عنوان کردند که قصد داشتند با توسل به زور و اقدام به آدم ربایی طلب خود را از وی وصول کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس گروگانگیری آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور

به گزارش تابناک به نقل از وزارت نیرو، رییس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود ۶۰ ساعت، ۷۰ تا ۹۰ میلی‌متر بارندگی‌ داشته باشیم.
 
 محمدرضا کاویان‌پور رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.
 
وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.
 
کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.
 
رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • دومین پایگاه آمریکا در سوریه طی کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفت
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور