Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@03:07:21 GMT

ضرر ۱۱.۵ میلیارد دلاری حمله باج‌افزارها

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۵۱۹

ضرر ۱۱.۵ میلیارد دلاری حمله باج‌افزارها

با گسترش هر چه بیشتر تکنولوژی در زندگی روزمره، روش‌های سرقت، سوء استفاده و تخریب اطلاعات کاربران نیز به شدت دستخوش تغییر و تنوع شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پادویش من،  در سال ۲۰۱۹ باج‌افزارها به تنهایی بیش از ۱۱.۵ میلیارد دلار زیان مالی به سازمان، شرکت‌ها و یا اشخاص وارد کرده‌اند. اگر به این رقم، آسیب ناشی از خرابکاری ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... را نیز اضافه کنید، به راحتی میزان گستردگی و زیان باری بدافزارهای کامپیوتری را احساس خواهید کرد.

پیشگیری بهتر از درمان

با رعایت نکاتی که گاهی بسیار ساده بنظر می‌رسند، می‏‌توان در برابر بسیاری از تهدیدات ایمن ماند:

- به پیام‌ها به خصوص پیام‌هایی که از طریق پیام‌رسان‌ها، ایمیل یا حتی پیامک به دستتان می‌رسند بدگمان باشید و فقط از مراجع معتبر مسائل را دنبال کنید. هرگز روی لینک‌های درون این پیام‌ها کلیک نکنید و اگر حتی اندکی شک دارید، حتما به جای کلیک روی لینک، در اینترنت جستجو کنید تا سایت مربوطه را پیدا کنید.

-برای مقابله با خطرات سایبری و پیشگیری از بدافزارها به ویژه اکسپلویت‌ها (کدهای مخرب) حتما از آخرین نسخه آپدیت شده سیستم عامل، نرم‌افزارها و مرورگرها استفاده کنید.

-مراقب وب سایت‌های آلوده باشید. یکی از راه‌های تشخیص سایت‌های جعلی به ویژه سایت‌های فیشینگ، چک کردن آدرس URL سایت مورد نظر است.

-حافظه‏‌های جانبی مثل فلش‏‌ها که از طریق USB متصل می‏‌شوند عامل مهمی در آلودگی سیستم‏‌ها به بدافزارها هستند. در استفاده از این نوع حافظه‏‌ها لازم است احتیاط بیشتری صورت گیرد.

- حتما از فایل‌های حساس و حیاتی خود به صورت دوره‏ای فایل پشتیبان تهیه کنید.

- از یک آنتی‌ویروس معتبر استفاده کنید که دارای قابلیت‏‌های امنیتی کارآمد وسیستم‏‌های محافظتی به‏ روز باشد. همچنین آنتی‏ویروس خود را دائما به روز نگه دارید و به هشدارهایی که از سمت آنتی ویروس داده می‌‏شود توجه نمایید. در صورت لزوم با افراد خبره در حوزه امنیت رایانه مشورت نمایید.

بادیگارد استخدام کنید

برای حفاظت از اطلاعات کامپیوتر و موبایل خود حتما از آنتی‌ویروس‌های به روز استفاده کنید. پادویش، آنتی‌ویروسی کارآمد است که در سازمان‌های مختلف کارآمدی خود را اثبات کرده و از اطلاعات حیاتی در برابر انواع آسیب‌ها حفاظت کرده است.

شما می‌توانید نسخه متناسب با نیاز خود را روی کامپیوتر شخصی و یا تلفن همراه‌تان دانلود و نصب کنید. پادویش، بادیگارد اختصاصی کامپیوتر شما خواهد بود.

همچنین امکان ارتباط مستقیم با پشتیبانان کارآزموده، خیال شما را در برابر انواع بدافزارها آسوده خواهد کرد. برای مشاهده امکانات پادویش با ما در تماس باشید.

از تلفن های همراه غافل نشوید

استفاده روزمره از گوشی‌های هوشمند، توجه بدافزارنویسان را نیز به خود جلب کرده است. ما شخصی‌ترین اطلاعات، عکس‌ها، اطلاعات حساب بانکی و ... را در آنها ذخیره می‌کنیم. برای حفاظت از این اطلاعات ارزشمند، پادویش اندروید، با استفاده از تکنولوژی‌های پیش‌رو در اختیار شماست.

پادویش موبایل اندروید علاوه بر اسکنر قدرتمند، دارای سیستم نگهبان، جهت بررسی لحظه‌ای فعالیت بدافزارها و نیز سیستم ضد سرقت (قفل کردن گوشی از راه دور و فعالسازی آژیر روی گوشی) است تا در برابر خطرات مختلف از اطلاعات گوشی هوشمند شما محافظت کند.

هر لحظه از کودکتان با خبر باشید

تلفن‌های هوشمند جزء جدایی‌ناپذیری از زندگی ما و فرزندان‌مان هستند. اما استفاده کودکان از اینترنت، فضای مجازی و تلفن هوشمند، بدون کنترل والدین، زیان‌هایی به همراه دارد. پادویش پرنتال کنترل، ابزاری قدرتمند برای کنترل همه جانبه والدین بر استفاده کودکان از گوشی‌های هوشمند است. تنظیم و کنترل زمان و میزان دسترسی به ویژگی‌های تلفن هوشمند (مانند دوربین، وای فای، بلوتوث و ...) و نرم‌افزارهای نصب شده به راحتی و با چند دکمه ساده در دسترس والدین خواهد بود.

در نهایت، با رعایت نکات امنیتی و استفاده از نرم‌افزارهای به روز و مطمئن می‌توانیم دست بدافزارنویسان و هکرهای رایانه‌ای را از اطلاعات ارزشمندمان دور نگه داریم و طعمه آن‌ها نشویم.

برای خرید و اطلاعات بیشتر به سایت  www.mypadvish.ir مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باج افزار آنتی ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک

مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل کاربرگ اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، سیدحسین داودالموسوی با بیان اینکه متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ که هجدهم اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه، جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت قرار گرفته باشند، اظهار کرد: این دسته از پذیرفته شدگان باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام و هریک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت، موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و بر اساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

وی بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و افزود: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل کاربرگ اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام گیرد؛ ضروری است پس از انتشار اسامی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور در مهلت تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: عواقب ناشی از تکمیل نکردن و یا ارسال ناقص فرم مذکور و همچنین ارسال نکردن مدارک موردنیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب است.

داودالموسوی خطاب به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه یا با نصب پیام‌رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی( @gozinesh_medu کانال‌های سازمانی/ ادارات کل ستادی / ورود به بخش گزینش) عضو شوند.

شایان ذکر است مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش کاربرگ اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

یک قطعه عکس پرسنلی (فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می‌شود)

تصویر تمام صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...

تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش و تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک است.

کد خبر 745414

دیگر خبرها

  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی