Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم استقلال می گوید امید نورافکن در صحنه اخراجش بزرگنمایی کرده و با ریختن بازیکنان سپاهان روی سر داور او کارت زرد دوم را نشان داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش رضاوند درباره دیدار شب گذشته تیمش مقابل سپاهان، اتفاقات این مسابقه، اخراج خودش از زمین و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد:

*در مورد کارت زرد اول که گرفتم بحثی ندارم اما کارت زرد دومم را اصلا قبول ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن صحنه یک اتفاق در میانه میدان بود. نه جلوگیری از موقعیت گل بود و نه تکل خشنی زدم که بخواهم کارت بگیرم. یک برخورد معمولی در فوتبال بود، مثل برخوردهای دیگر. نکته جالب برایم این بود که داور خودش هم نمی خواست کارت زرد بدهد. اگر در فیلم هم دقت کنید می بینید که او حدود ۲۰ ثانیه زمان می برد تا جو را آرام کند و به من کارت نشان بدهد. منتهی شرایط طوری شد که سپاهانی ها سر داور ریختند و او ناگهان تصمیم گرفت کارت زرد دوم را نشان بدهد.

آرش رضاوند گفت:

*من خواهش می کنم یکبار دیگر فیلم آن صحنه را تماشا کنید. با پایم که هیچ خطایی نمی کنم و برخورد بالاتنه من و نورافکن هم به حدی نیست که او آنطور روی زمین بیفتد. متاسفانه نورافکن بزرگ نمایی کرد و اگر دقت کنید بعد از صحنه نیز سریعا بلند شد. قطعا او زرنگی کرد و توانست داور را فریب بدهد.

آرش رضاوند ستاره استقلال گفت:

*دوست ندارم زیاد درباره شخص امید نورافکن صحبت کنم اما به نظرم فوتبال آنقدر ارزش ندارد که به خاطر آن به یکدیگر بی احترامی کنیم. وریا غفوری را همه می شناسند و می دانند که شخصیتش طوری نیست که بخواهد به کسی بی احترامی کند. فوتبال می آید و می رود اما این رفاقت ها است که می ماند. واقعا چنین رفتارهایی زشت است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید نورافکن وریا غفوری آرش رضاوند استقلال امید نورافکن سپاهان وریا غفوری کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس پنالتی جنجالی استقلال : داور خیلی مشکوک قضاوت می کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فنایی با اشاره به قضاوت پر انتقاد و حرف و حدیث کاظمی در بازی استقلال برابر شمس آذر قزوین تاکید کرد: داور در صحنه پنالتی اشتباهی به نفع استقلال پنالتی گرفت و برعکس باید خطای مهاجم استقلال را می گرفت نه اینکه بخواهد برای استقلال پنالتی بگیرد. در کل داور بازی (کاظمی) عقلانی قضاوت نمی کند. نمی دانم علتش چیست؟ در یک صحنه هم خطایی هند اعلام می کند که اصلا صحیح نیست و کمک داور آن را اصلاح می کند.

به نقل از همشهری آنلاین وی افزود: در یک صحنه هم دیدم دوباره اشتباهاتی صورت گرفت. دیدم گزارشگر هم به شکلی خاص به آن اشاره داشت. واقعا داور خیلی ضعیف دارد کار می کند (این مصاحبه بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۵۰ بازی گرفته شد) به نظر کاظمی در باد قضاوت دربی قرار گرفته است. کنترلش در اداره بازی خوب نیست. خیلی مغرورانه قضاوت می کند. با این روند در ادامه قضاوت هایش دچار مشکل می شود. شاید ظرفیت قضاوت های بزرگ را ندارد.

او اضافه کرد: واقعا دیگر کمتر داوران شش دانگ را در لیگ برترمان می بینیم. واقعا کمک های کاظمی باید جرات داشته باشند و از طریق هدست او را کمک کنند. واقعا صحنه پنالتی که برای استقلال گرفت خیلی مشکوک بود.

این کارشناس داوری کشورمان با اشاره به قضاوت پر انتقاد کاظمی تاکید کرد: کاظمی بعد از اعلام خطا به نزدیکی بازیکنان می رود و با آنها دهن به دهن می شود در حالی که بعد از خطا باید از بازیکنان فاصله بگیرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897160

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • کارشناسی داوری استقلال و شمس آذر؛ پنالتی استقلال درست بود؟
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم
  • دیدگاه کارشناسان داوری در مورد پنالتی مشکوک استقلال
  • کارشناس پنالتی جنجالی استقلال : داور خیلی مشکوک قضاوت می کند
  • ادعای ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)