Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی در هفتمین جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت:به رغم کمبود اعتبارات روند تحقق مصوبات به خوبی پیش می رود.

 دکتر محمد علی شجاعی در هفتمین جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری که 12 مرداد در محل استانداری برگزار شد، با تاکید بر ورود جدی فرمانداران در پیگیری مصوبات سفر اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی پروژه هایی را که باید در هفته دولت به بهره برداری برسد را تعیین تکلیف کنند که نیازمند برنامه ریزی بخشی و شهرستانی برای نحوه افتتاح پروژه ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پروژه هایی که باید در هفته دولت افتتاح شود این اتفاق باید رخ دهد و در این مسیر مدیران باید مقدمات کار را فراهم کرده و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مباحث تخصیص اعتبارات را پیگیری کند.

شجاعی تصریح کرد : در هفته دولت پروژه ها و طرح های عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد زیرا هدف ما جلوگیری از هر نوع تجمع در وضعیت کرونا ویروس و عدم آسیب به مردم است.

وی افزود : مدیران بدانند که برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی به کار بردن واژه های " اگر و شاید " بدرد مردم نمی خورد باید پروژه های تعریف شده به سرانجام برسد.

استاندار خراسان شمالی اظهارکرد: مدیران دستگاه های اجرایی که از محل صندوق توسعه ملی پروژه عمرانی تعریف شده دارند که معطل مانده باید از بانک های عامل پیگیری کرده و گزارش این پیگیری را اعلام کنند.

 دکتر شجاعی شان مدیریت فقط اجرای امور نیست و گفت: مدیریت به معنای سنجیدن تبعات زندگی اجتماعی، اقتصادی ، امنیتی ،معیشتی و بین الملل مردم است.

وی به سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان دستور داد تا یکبار برای همیشه تکلیف پروژه های خود را در هر حوزه یا در هر شهرستان با سازمان های متولی حل کند و دیگر از نشدن ها چیزی نگوید.

 وی در ارتباط با آخرین اقدامات انجام شده برای پروژه راه آهن جوین _ اسفراین نیز گفت: اقدامات لازم برای راه آهن جوین به اسفراین انجام شده که در حال حاضر یک بخش از ادامه این پروژه مربوط به یکی از روستاهای خراسان رضوی است که باید ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی جهت تملک اراضی به این روستا اختصاص یابد تا پیمانکار کار خود را آغاز کند بنابراین این مبلغ فوق باید به صورت نقدی باشد زیرا با روستاییان نمی توان پای میز مذاکره نشست.

وی در پایان از روابط عمومی تمام دستگاه های اجرایی استان خواست تا یک کار واحد برای هفته دولت انجام دهند زیرا به موجب این اقدام شاهد کاهش هزینه ها و ثابت بودن روند اطلاع رسانی ها خواهیم بود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پروژه های عمرانی مصوبات سفر رئیس جمهور خراسان شمالي هفته دولت پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان بیان کرد: ا توجه به کاهش بارش‌ها در سال‌های اخیر بیشترین مطالبه سمنانی‌ها از دولت آب و رفع تنش آبی است.

وی با بیان اینکه برای کم آبی در استان سمنان برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: کارهای بزرگی در نقاط مختلف استان در دست پیگیری است تا بتوانیم خواسته‌های مردم استان را جامه عمل بپوشانیم.

رئیس جمهور ضمن اشاره به اقدامات دولت در استان سمنان بیان کرد: امیدواریم در گام‌های بعدی بتوانیم بخش بیشتری از مشکلات کم آبی در استان سمنان را رفع کنیم.

وی به افتتاح طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه شهید باکری سمنان هم اشاره کرد و گفت: تأمین انرژی بخشی از صنایع استان با این طرح تسهیل می‌شود.

کد خبر 6081637

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم