Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۷۲ بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۲ بیمار کرونایی قطعی هستند.

وی بیان داشت: ۱۶ بیمار نیز در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان هستند.

یزدانپناه اظهار داشت: در دوازدهمین روز از مردادماه ۹۹، از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۶۹۱ نفر بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4989336

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد

متوسط قیمت کالا‌های خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور– فروردین ۱۴۰۳ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.

 در گروه نان و غلات، اقلام " شیرینی خشک " با ۳.۳ درصد و" برنج ایرانی درجه یک " با ۲.۶ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

در فروردین ماه ۱۴۰۳ تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف کالا‌های خوراکی در مناطق شهری کشور بشرح زیر است:

نان و غلات:

در این گروه، اقلام " شیرینی خشک " با ۳.۳ درصد و" برنج ایرانی درجه یک " با ۲.۶ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آنها:

در این گروه، اقلام " گوشت گوسفند" با ۵.۶ درصد، " گوشت گاو و گوساله" با ۱.۸ درصد و "کنسرو تن ماهی" با ۱.۲ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "شیر خشک" با ۴.۳ درصد و " کره پاستوریزه" با ۱.۲ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " تخم مرغ ماشینی " با ۲.۰- درصد و "روغن نباتی جامد " با ۰.۱- درصد می‌باشد.

میوه و خشکبار:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "پرتقال" با ۱۵.۲ درصد، "لیمو ترش" با ۱۳.۹ درصد و" انار " با ۱۰.۵ درصد می­باشد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " هندوانه " با ۱۴.۷- درصد است.

سبزیجات و حبوبات:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به"" پیاز" با ۲۹.۵ درصد، " هویج فرنگی" با ۱۳.۶ درصد و فلفل دلمه ای" با ۱۰.۷ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " خیار " با ۳.۰- درصد است.

قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به" شکر " با ۲.۹ درصد، " سس گوجه فرنگی " و" قند " با ۱.۸ درصد است.

منبع: روابط عمومی مرکز آمار ایران 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟