Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان، ازجمله شهرستان مشهد، افزایش ابرناکی و وزش باد نسبتا شدید و برای نواحی شمالی استان بارش رگبار باران را پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرگزارری شبستان از مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه‌های آینده‌‎ نگری و تصاویر ماهواره هواشناسی امروز، نشان دهنده افزایش ابرناکی و احتمال بارش‌های رگباری به شکل پراکنده در نیمه جنوبی استان است اما ازامروز تا بعدازظهر روز دوشنبه در غالب نقاط استان جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به تدریج از بعدازظهر دو‌شنبه استان تحت تاثیر امواج ناپایدار جوی قرار گرفته که باعث افزایش ابرناکی، افزایش شدت وزش باد همچنین وقوع بارش‌های رگباری به ویژه در نواحی شمالی استان خواهد شد.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‎ ترین و مه ولات با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم ‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌ اند، در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا شهر مشهد به ترتیب ۲۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد، صاف در ساعات بعدازظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد درخنک ترین زمان ۱۹ درجه سانتیگراد که درگرم ترین زمان به ۳۵ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیش بینی آب و هوا پیش بینی خراسان رضوی درجه سانتیگراد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: این بارش‌ها در روزهای پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش دما، یکی دیگر از پدیده‌های جوی خراسان رضوی است که از امروز در استان آغاز و تا اوایل هفته آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با پنج و داورزن با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

غیوری‌خواه با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۱۸ درجه است، اضافه کرد: همچنین این کلانشهر روز گذشته نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به ثبت رسانده است و امروز نیز طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بین ۱۲ تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان