Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@07:14:15 GMT

دورکاری مایکروسافتی‌ها تا ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۸۲۸۷

دورکاری مایکروسافتی‌ها تا ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت

ایتنا -مایکروسافت طرحی شش مرحله‌ای را برای بازگشایی ادارات و دفاتر خود تدوین کرده که بر اساس آن در بهترین حالت و در صورت کاهش سریع ابتلا به کرونا دفاتر مایکروسافت در ۱۹ ژانویه سال ۲۰۲۱ بازگشایی می‌شوند.

مایکروسافت از بازگشایی دفاتر و ادارات خود تا پایان سال 2020 خودداری کرده و این کار را در ماه های آغازین سال 2021 هم ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از فارس، با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف آمریکا و ابتلای میلیون‌ها آمریکایی به این بیماری مایکروسافت نیز مانند دیگر شرکت های فناوری بزرگ در این کشور قصد ندارد مراکز کاری خود را باز کند و روند دورکاری در آن ادامه می‌یابد.

مایکروسافت طرحی شش مرحله‌ای را برای بازگشایی ادارات و دفاتر خود تدوین کرده که بر اساس آن در بهترین حالت و در صورت کاهش سریع ابتلا به کرونا دفاتر مایکروسافت در ۱۹ ژانویه سال ۲۰۲۱ بازگشایی می‌شوند.

اما با توجه به شیوع گسترده کرونا در آمریکا و تداوم محدودیت‌ها در این کشور بعید به نظر می‌رسد مایکروسافت بتواند در این تاریخ دفاتر و ادارات خود را بازگشایی کند.

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که مجبور به اعمال سیاست‌های دورکاری شده است. پیش از این اپل، گوگل و فیس بوک نیز سیاست‌های مشابهی را اعمال کرده‌اند. در این بین توئیتر دورکاری کارمندانش را دائمی کرده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک مایکروسافت دورکاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند

تین نیوز

اتحادیه دفاتر فروش آهن اصفهان، در نامه ای به مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان خواستار رسیدگی به اقدام انجمن کامیونداران این استان شد.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که تصویر آن در ادامه پیوست است از شواکیه کتبی و تلفنی تعدادی از اعضای این اتحادیه سخن به میان آمده که در زمینه فروش و انبارداری آهن آلات به صورت عمده و خرده فروشی مشغول به فعالیت هستند.

بر اساس آن چه در این نامه آمده، این افراد نسبت به فعالیت یک گروه از انجمن کامیونداران شکایت دارند که خود را نماینده کامیونداران اصفهان و دارای حکم دادستانی معرفی می نمایند.

اعضای اتحادیه دفاتر فروش آهن آلات اصفهان همچنین در نامه به اتاق اصناف مدعی شده اند که اعضای انجمن کامیونداران ممانع کسب و کار آنان شده و از حمل و بارگیری آهن آلات ممانعت به عمل می آورند و مدعی پلمب انبارها هستند.

به گفته اعضای اتحادیه دفاتر فروش آهن آلات اصفهان، این اقدام نمایندگان انجمن کامیونداران خلاف قانون تسهیل مجوزهاست و به همین دلیل خواستار رسیدگی بازرسی اتاق اصناف به آن شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • منظور از صورت سود و زیان چیست؟
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان