Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:25:05 GMT

ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۸۳۶۸

ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه تمدید شد

زمان ثبت نام در آزمون مشاوران خانواده سال ٩٩ مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از ١٥مرداد تا ٢١مرداد تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، زمان ثبت نام در آزمون مشاوران خانواده سال ٩٩ مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از ١٥مرداد لغایت ٢١مرداد تمدید شد. مطابق این اطلاعیه داوطلبان با دارا بودن شرایط سنی ٣٠سال و سابقه ٢سال کار مرتبط و در اختیار داشتن حداقل مدرک کارشناسی یا بالاتر می‌توانند از روز چهارشنبه ١٥مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org نسبت به مطالعه دقیق اگهی و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه روز جمعه ۴ مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات و اخبار بیشتر نسبت به  آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه هر هفته یک شنبه‌ها به نشریه حامی عدالت موجود در گیشه روزنامه فروشی‌های سراسر کشور مراجعه نمایند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه قوه قضائیه قوه قضاییه مشاوران خانواده قوه قضاییه آزمون مشاوران خانواده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند، نیز در این بازه زمانی امکان پذیر خواهد بود.   پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • رسمی: ناگلزمان با تیم ملی آلمان تمدید کرد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی