Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@05:21:30 GMT

پایان جستجو برای نجات تفنگداران دریایی آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۸۴۰۶

پایان جستجو برای نجات تفنگداران دریایی آمریکا

خبرگزاری فارس: ارتش آمریکا روز یک شنبه از پایان عملیات جستجو برای نجات 8 تفنگدار دریایی این کشور که روز پنج شنبه گذشته در آبهای کالیفرنیا حین ماموریت آموزشی ناپدید شده بودند خبر داد و تاکید کرد که به نظر می‌رسد همه آنها کشته شده‌اند.

تفنگداران دریایی آمریکا روز پنج شنبه هنگام ماموریت آموزشی در یک زره پوش آبی-خاکی در آبهای کالیفرنیا دچار سانحه شدند که یک کشته، دو مجروح و 8 مفقودی برجا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زره پوش که از واحد پانزدهم دریایی ارتش آمریکا بود ظرفیت 15 پرسنل را دارد. ماموریت این یگانها جابجایی نظامیان آمریکایی از داخل ناوها به ساحل و برعکس است.

«کریستوفر برونزی» فرمانده واحد پانزدهم دریایی آمریکا گفت: «از نظر قلبی این خیلی برای من سنگین است که عملیات جستجو و نجات را پایان بدهم.»

براساس گزارشها، عملیات جستجو و نجات از همان لحظه وقوع حادثه و با حضور نیروی دریایی و گارد ساحلی آمریکا شروع شده بود.

زره پوش آبی-خاکی آمریکا که علت حادثه برای آن اعلام نشده است در آبهای عمیق سواحل کالیفرنیا غرق شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: پنتاگون سربازان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی نداجا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

براساس هشدار سطح قرمز هواشناسی هرمزگان و شدت بارش‌ها و وزش باد، تمامی نیروهای عملیاتی و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی استان درحالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

همچنین بر اثر فعالیت این سامانه ناپایدار جوی و دریایی، از صبح دوشنبه تا ظهر جمعه هفته جاری شاهد وزش باد شدید جنوب شرقی در محدوده ۵۰ کیلومتر بر ساعت (۲۸ نات) همراه با رگبار باران و رعد و برق و گاه تگرگ، تندباد لحظه ای گاه بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع موج تا ۲۵۰ سانتیمتر (۸ پا) در جزایر خلیج‌فارس و مناطق دریایی استان پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • (ویدئو) نجات یک گربه در سیل دبی
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • حمله ایران به اسراییل تاثیری بر ماموریت ما در دریای سرخ نداشت
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق