Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، فارس نوشت: نشریه «الرایه» قطر امروز خبر داد اکرم عفیف، ستاره تیم ملی فوتبال قطر برای دومین سال متوالی اصلی ترین گزینه برای کسب  جایزه بهترین فوتبالیست سال 2020 است.

پیش از این در لیست 10 نفره برای کسب این جایزه نام علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آنتورپ حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه قطری تعداد نامزدها را به 6 نفر کاهش داد ولی همچنان گلر ایرانی در لیست 6 نفره قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان برای سومین سال متوالی در لیست 6 نفره AFC برای کسب این جایزه قرار گرفته است. بیرانوند سال گذشته به لیست نهایی(3نفره) بهترین فوتبالیست های آسیا را نیز راه یافت ولی در پایان به اکرم عفیف، مهاجم تیم ملی قطر و عضو باشگاه السد این رقابت را باخت و نتوانست عنوان مرد سال آسیا 2019 را کسب کند. همچنین در سال 2018 نیز مغلوب عبدالکریم حسن دیگر بازیکن قطری شده بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت این لیست 6نفره را به 3 نفر کاهش می دهد و از میان آنها بهترین فوتبالیست سال آسیا را انتخاب می کند. به دلیل شیوع کرونا مراسم بهترین ها برگزار نمی شود ولی جوایز اهدا خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بیرانوند عفیف پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر کویت با ارائه یک نمایش چشمگیر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسد و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ملی پوشان کشورمان در این مرحله باید با قرقیزستان دیدار کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این بازی به تمجید از ملی پوشان ایرانی پرداخت و نوشت ایران با این پیروزی زنگ خطر قهرمانی را برای سایر تیم‌ها به صدا درآورد.

تیم ملی افغانستان هم بعد از پیروزی ۳ بر ۲ برابر بحرین موفق شد با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود تیم ملی افغانستان هم نوشت: افغانستان با صعود به مرحله یک چهارم نهایی تاریخ سازی کرد و در اولین حضورش در این مسابقات موفق به صعود از گروهش شد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085859

دیگر خبرها

  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس