Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام عصر یکشنبه جمعیت هلال احمر، کریم همتی در دیدار با اعضای هیات علمی موسسه علمی کاربردی هلال ایران، افزود: میلیاردها تومان پول تملک بوده که متاسفانه در سال های گذشته هزینه نشده است و این باعث شده که بسیاری از پروژه ها انجام نشود. ما آماده ایم که مشکلات موسسه علمی کاربردی هلال ایران را مرتفع نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"خانه‌ های هلال، خود نوعی هلال‌ احمر کوچک به شمار می ‌روند که در سطح شهرها از سوی مردم، خیرین و نیکوکاران و با همکاری شهرداری ها، مساجد و اصناف و در سطح روستاها از سوی دهیاران، بخشداران و با مشارکت فرمانداری ها، شعب جمعیت هلال احمر تجهیز و مدیریت می‌شوند که با تشکیل این خانه ها تمام ظرفیت‌های خدمت رسانی جمعیت هلال احمر مبتنی بر نیاز هر منطقه احصا و به کار گرفته می شود. "

وی ادامه داد: وظیفه همه ما این است که خدمات امدادگران و داوطلبان و کارکنان و اعضای هیات علمی را برای مردم توضیح دهیم تا جایگاه این زحمتکشان گمنام مشخص شود.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: اصلی ترین دغدغه بنده که امروز به بازدید این موسسه آمدم این است که نگذاریم افت کیفیت که در سالهای گذشته شاهد بودیم، ادامه پیدا کند.  

همتی اضافه کرد: اعضای هیات علمی سعی کنند کارهای برجسته ای انجام دهند، مثلا اعضای هیات علمی توضیح دهند که در حوزه سیل‌هایی که در کشور اتفاق افتاده یا زلزله هایی که رخ داده، کدام کار پژوهشی برجسته انجام شده تا به مردم کشور که ولی نعمت ما هستند، کمک شده باشد.

وی گفت: ما از منتقدان منصف استقبال می کنیم. حتی یکی از کانال های تلگرامی نوشته بود که برخی احکام کارکنان قرارداد معین در سال ۱۳۹۹ کمتر از سال ۱۳۹۸ بوده و افزایش ۱۵ درصدی اعمال نشده، که دستور دادیم بررسی کردند و احکام اصلاح شد.

رئیس جمعیت هلال احمر در این بازدید از موسسه آموزش عالی هلال ایران در جریان روند فعالیت بخش‌های مختلف از جمله مرکز تحقیقات تاب آوری در حوادث و بلایا، کارگاه امداد و کمک های اولیه مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی موسسه و نظایر آن قرار گرفت.

برچسب‌ها جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر اعضای هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته، در مجموع چهار حادثه شامل سه حادثه ترافیکی و یک حادثه کوهستان در چهارمحال و بختیاری به وقوع پیوست.

وی افزود: در این حوادث پنج نفر دچار حادثه و چهار نفر مصدوم شدند که برای یک نفر عملیات امدادرسانی صورت گرفت و دو نفر به مرکز درمانی منتقل شدند.

مثنوی اضافه کرد: همچنین یک نفر از حوادث نجات یافت و عملیات رهاسازی نیز برای یک نفر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید

وقوع ۵۲ حادثه در چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز

وی بیان داشت: برای امدادرسانی در این حادثه ۱۳ نیروی عملیاتی در قالب دو تیم امدادی به محل وقوع حوادث اعزام شدند.

مثنوی ادامه داد: در این عملیات ها، چهار ناوگان ترابری شامل دو دستگاه آمبولانس کمکدار، یک دستگاه نجات تیپ‌‌دو و یک دستگاه سواری به کارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه