Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، به دنبال عملیات موفق دستگاه اطلاعاتی ایران و دستگیر کردن «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تروریستی تندر که از سوی سازمانهای جاسوسی سیا و موساد حمایت می‌شد، سخنگوی وازارت خارجه آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه خبری «العربیه» به نقل از «روسیا الیوم»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به دستگیری «جمشید شارمهد» از ایران خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد!

«مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با گزافه گویی اظهار داشت، ایران به قوانین و معیارهای بین‌المللی احترام بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خواستار شفاف‌سازی بیشتر و رعایت قوانین بین المللی از سوی ایران هستیم.

بازداشت سرکرده گروه تروریستی تندر آمریکا توسط وزارت اطلاعات ایران

جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد. شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای (ع) شیراز را طراحی و هدایت کرد. در آن اقدام تروریستی، ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی (ع) زخمی شدند.

«سید محمود علوی» وزیر اطلاعات شامگاه شنبه در بخش خبری سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به دستگیری سرکرده گروهک تروریستی «تندر» توسط سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات، اظهار داشت: «خدا را شکرگزار هستیم که دست انتقام الهی از آستین سربازان گمنام امام عصر(عج) بیرون درآمد و یک جنایتکار را در اختیار دستگاه جمهوری اسلامی ایران قرارداد.»

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا امام زمان اخبار حوادث واشنگتن وزارت اطلاعات دستگیری شارمهد عکس ایران مرد فیلم اخبار تهران حوادث تهران وزارت اطلاعات کرونا تهران جمشید شارمهد جمشید شارمهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سیا از ترکیه خواست میانجیگری کند

رئیس آژانس سیا در تماسی تلفنی با مدیر سازمان اطلاعات ملی ترکیه از وی خواست تا به عنوان میانجی در درگیری بین رژیم صهیونیستی و ایران اقدام کند.

به گزارش ایسنا، ویلیام برنز، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا در تماسی تلفنی با ابراهیم کالین، مدیر سازمان اطلاعات ملی ترکیه درباره مذاکرات آتش بس در غزه نیز صحبت کردند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کالین پس از تماس با برنز با نمایندگان جنبش حماس نیز مذاکره داشت.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل موفقیت‌آمیز و حاکی از توانمندی بود
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»
  • درخواست رئیس سیا از ترکیه درباره ایران
  • رئیس سیا از ترکیه خواست میانجیگری کند