Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@09:39:10 GMT

سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۹۱۹۰

سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی نفیسه حسینی یکتا را به عنوان سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، نفیسه حسینی یکتا عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران به سمت مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم وی به شرح زیر است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند بزرگ و بهره‌گیری از تجربه و دانش اندیشمندان در دانشگاه های علوم پزشکی و دیگر مراکز علمی و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، همچنین تجربه و راهکارهای دیگر کشورهای موفق در بهره مندی از طب سنتی خویش و پیروی از مشی اعتدال دولت تدبیر و امید در این مسئولیت خطیر موید باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت آموزش پزشکی وزیر بهداشت درمان دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بهروز رحیمی در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های بهداشت و درمان در سطح کشور و آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این مدت 3 هزار پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب 26 هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و تصریح کرد:‌ در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است و مردم بعدا متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • سوختگی؛ رتبه دوم سوانح در کشور