Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص شهریه مدارس با اشاره به اینکه افزایش شهریه ثابت مدارس غیر دولتی بر اساس فعالیت‌های مدارس است گفت: به دلیل نداشتن برنامه‌های فوق برنامه شهریه بابت این دسته فعالیت‌ها دریافت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رفیعی افزود: از اسفند پارسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت شهریه فوق العاده به خانواده‌ها بازگردانده شد.
او از تهیه دستور العمل‌های بازگشایی مدارس در وضعیت‌های مختلف کرونایی در استان خبر داد و افزود: آموزش و پرورش استان آماده است بر اساس اعلام وضعیت ستاد مقابله با کرونا مدارس را بازگشایی کند.    مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ لباس فرم در استان زنجان اجباری نیست و در صورت اجباری شدن متخلفان تحت پیگیری قرار می‌گیرند.
رفیعی افزود: تاکنون ۱۴۲ مدرسه شهری به اینترنت تجهیز شده اندو برنامه ریزی شده است تا پایان شهریور تمام مدارس استان به اینترنت مجهز شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به رشد ۳ درصدی  شمار دانش آموزان در سال تحصیلی جدید گفت: ۹۶ طرح از محل اعتبارات تملک دارایی در استان با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اجراست.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه با اشاره به شرایط پیچیده و دشوار پیش آمده ناشی از کرونا گفت: در رابطه با مدارس نقش اولیا تعیین کننده است و لازم است برای زمان بازگشای از تجربیات معلمان و مدیران با تجربه در کنارفراهم کردن زیر ساخت‌های آموزش از راه دور فراهم شود.
حقیقی، استاندار زنجان هم از مدیران استانی خواست تمام تلاش خود را برای پوشش حداکثری اینترنت در مدارس استان انجام دهند و تا زمان بازگشایی مدارس افزایش پوشش اینترت را ضروری دانست.
او بر تشکیل شورای مربی بهداشت و همیار پیشگیری را در فضا‌های آموزشی استان هم تاکید کرد.
در پایان این جلسه از برنامه عملیاتی آموزش وپرورش در سال ۹۹ بر اساس مناطق ۱۴ گانه آموزشی در استان رونمایی شد.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان شهریه مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نوید بخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت 6 هزار نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است ادامه داد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا هزار فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط با نشاطی برای دانش آموزان آماده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود