Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت اطلاعات با انتشار بیانیه‌ای ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان را تکذیب کرد. تاریخ انتشار: 20:21 - 12 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۱۷۴

خبرگزاری میزان - روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد: هرگونه گمانه‌زنی مطرح‌شده در رسانه‌ها درباره نحوه دستگیری جمشید شارمهد، رییس «انجمن پادشاهی ایران» تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی وزارت اطلاعات همچنین با تأکید بر این که هرگونه اطلاعات رسمی درباره اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب بیانیه از طریق روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر می‌شود، به ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان اشاره و تاکید کرد: این خبر شدیداً تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: توضیحات وزیر اطلاعات پیرامون دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر

گفتنی است روز گذشته وزارت اطلاعات اعلام کرد که جمشید شارمهد به اتهام طراحی و اجرای چند طرح تروریستی که به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم از جمله در انفجار حسینیه شیراز منجر شد، دستگیر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت اطلاعات جمشید شارمهد وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کبدی، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی انتخاب شد.
رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

پیش از رشیدی عباس فرهمندمهر به مدت ۶ سال دبیری این فدراسیون را برعهده داشت.

کد خبر 6086502

دیگر خبرها

  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه