Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اطلاعات با تکذیب ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان، تصریح کرد: هرگونه اطلاعات رسمی از طریق روابط عمومی وزارت منتشر می‌شود.

به گزارش‌ گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد: هرگونه گمانه‌زنی مطرح‌شده در رسانه‌ها درباره نحوه دستگیری جمشید شارمهد، رئیس «انجمن پادشاهی ایران» تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی وزارت اطلاعات همچنین با تأکید بر این که هرگونه اطلاعات رسمی درباره اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب بیانیه از طریق روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر می‌شود، به ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان اشاره و تاکید کرد: این خبر شدیداً تکذیب می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اطلاعیه وزارت اطلاعات روابط عمومی وزارت وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار وحید باخدا از برقراری ۶ هزار و ۸۸۸ تماس غیرمرتبط و مزاحمی با سامانه تلفنی ۱۲۵ در آخرین هفته فروردین سال جاری خبر داد و این عدد را معادل ۷۲ و نیم درصد کل تماس‌ها در این باره زمانی عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد بیان کرد: در فاصله هفت روزه ۲۵ تا ۳۱ فروردین سال جاری، در مجموع ۹ هزار و ۴۸۹ تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵ برقرار شده که از این تعداد متاسفانه ۶ هزار و ۸۸۸ مورد تماس مزاحمی و غیر مرتبط بوده است.

وی ادامه داد: طی این بازه زمانی در مجموع ۷۵۵ اعزام آتش نشان و ۲۴۸ مورد اعزام ناوگان داشته‌ایم.

باخدا با بیان اینکه طی این فاصله زمانی ۹۹ مورد عملیات اطفاء حریق صورت گرفته است، عنوان کرد: ۲۰۵ مورد عملیات امداد و نجات، ۷۳ مورد بازدیدهای پیشگیرانه و ۲۶ مورد کنترل ایمنی ساختمان‌ها نیز طی این مدت انجام شده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد از شهروندان خواست از تماس های غیرمرتبط با سامانه ۱۲۵ خودداری کنند تا در صورت بروز حادثه شهروندان دیگر بتوانند موضوع را سریعتر به سازمان اطلاع رسانی کنند و نیروهای آتش نشان در زمان کمتری خود را به محل وقوع حادثه رسانده و جان حادثه دیدگان را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان