Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت (عید غدیر تا عید قربان) ویژه برنامه های متنوعی در بستر فضای مجازی و مراکز فرهنگی شهرداری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «احمد حمیدی» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تدارک این برنامه ها از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و مناطق ۱۰گانه شهرداری در راستای گسترش فرهنگی دینی و معنوی در سطح شهر، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری کرونا در جامعه برای جلوگیری از تجمعات در سطح شهر، بیشتر این برنامه ها در بستر فضای مجازی یا در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت واقعه غدیر برای فرهنگ شیعی و ضرورت توجه به این مقوله، افزود: غدیر برای همه نشانی از هویت است و شناخت ما از این واقعه به شناخت معارف ناب اسلامی و دینی کمک خواهد کرد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: در این راستا ویژه برنامه از قربان تا غدیر با عنوان « غدیر آئینه ظهور» توسط گروه فرهنگی آئینی آئینه و با همکاری شهرداری منطقه ۵ تبریز در فرهنگسرای فرشته برگزار می شود و محتواهای این برنامه شامل شعرخوانی، مولودی خوانی، تواشیح، نمایشنامه خوانی، موشن گرافیک، نماهنگ، معرفی کتاب و اجرای خیابانی سرود برای ارادات ورزی به مولای متقیان است.

حجت الاسلام حمیدی، تولید نماهنگ حماسه «غدیر امتداد ظهور»، رونمایی از این نماهنگ در شب عید غدیر خم و پخش از رسانه ها و شبکه های مجازی و اجرای گروه سرود نسیم ولایت در مجتمع های مسکونی در سطح شهر تبریز و میادین توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی را از برنامه های دهه ولایت و امامت اعلام کرد.

وی یادآوری کرد: مسابقه بزرگ حفظ خطبه غدیر از کتاب غدیر راه رستگاری با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و  بنیاد بین المللی غدیر و شهرداری منطقه یک با اهدای ۱۱۰ جایزه نفیس به برگزیدگان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، مسابقه بهترین متن ادبی در مورد زندگی امام علی(ع)، مسابقه بهترین عکس جشن خانگی در مورد دهه امامت و ولایت در فضای مجازی، همایش های تبیینی با محوریت آموزه های مکتب علوی و نمایشگاه های فرهنگی و مذهبی با محوریت ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان با پاسداشت اعیاد اسلامی و تعظیم شعائر اسلامی و محوریت دهه ولایت در مراکز فرهنگی  شهرداری ویژه عموم شهروندان به صورت مجازی و یا در مراکز فرهنگی شهرداری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام حمیدی، ادامه داد: اجرای جشن بزرگ ولایت در بوستان قرآن، جشنواره عکس پرچم ایران، عقد اخوت مجازی، اجرای نمایش طنز، پخش فیلم با مضمون غدیر در مراکز فرهنگی و پخش مجازی فیلم، نمایشگاه مجازی موبایل خود را علوی کنید با معرفی برنامه ها و نرم افزارهای مذهبی و طرح مجازی «غزل ارادت» تولید و بارگذاری آلبوم صوتی از کلیپ ها و سخنرانی های کوتاه، قطعات موسیقی و مداحی از دیگر برنامه های این دهه در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی است.

وی اظهار داشت: طراحی پوسترهای ولایت و امامت در کلام رهبر معظم انقلاب و تولید محتوا و انعکاس آن در شبکه های اجتماعی و تجلیل از همکارانی که سالگرد ازدواجشان در طول دهه ولایت و امامت باشد در دهه ولایت و امامت برگزار می شود.

حجت الاسلام حمیدی، اظهار کرد: ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت شهرداری تبریز با بهره گیری از بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصتی برای بهره مندی هرچه بیشتر از این ایام و رضایت خاطر شهروندان است.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه امامت و ولایت تبریز سازمان فرهنگی اجتماعی دهه ولایت و امامت شهرداری تبریز برگزار می شود مراکز فرهنگی حجت الاسلام ویژه برنامه فضای مجازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: به‌مناسبت این ایام تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان با حضور تعدادی از اساتید راهنمای گردشگری دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی منطقه ۱۴ در هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از سوم تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید انجام می‌دهند، افزود: تور اصفهان‌گردی با همراهی اساتید گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 746823

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود