Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد قناعتی، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی فارس با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی به فرمان امام راحل گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهاد‌های انقلابی است که تاکنون دستاورد‌های خوبی در عرصه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سیاست ما در سازمان بسیج ادارات و کارمندان، ایجاد هم‌افزایی، تعامل و هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف استان و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی به کارکنان بسیجی ادارات، گفت: در این زمینه می‌توانیم از ظرفیت‌های علمی و آموزشی جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به کارمندان بسیجی ادارات و دستگاه‌های اجرایی بهره جوییم که برای این کار آماده انعقاد تفاهم‌نامه همکاری هستیم.

استفاده از توان دستگاه‌ها در رفع مشکلات مناطق محروم

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس گفت: یکی از اقداماتی سازمان بسیج ادارات، شناسایی مشکلات مناطق محروم و ارزیابی آن‌هاست تا بتوانیم با همراهی دستگاه‌های اجرایی در میز‌های خدمت جهادی، مشکلات را برطرف کنیم.

قناعتی همچنین ایجاد هم‌افزایی و تقویت ارتباطات بین سازمان‌ها و نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف را از دیگر اهداف سازمان بسیج ادارات استان عنوان کرد و گفت: ما می‌توانیم با ایجاد انس و الفت و تقویت ارتباطات بین مدیران سازمان‌ها این مشکلات را برطرف کنیم.

اهمیت آموزش نیرو‌های توانمند با استفاده از ظرفیت بسیج و جهاددانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی فارس نیز در این دیدار، بر اهمیت آموزش نیرو‌های سازمانی و تربیت نیرو‌های نخبه متخصص در سازمان‌های مختلف تاکید کرد.

بابایی با بیان اینکه در این زمینه باید فعالیت‌های آموزشی تخصصی با توجه به شرایط و نیاز‌های روز جامعه برای نیرو‌ها مدنظر قرار دهیم، گفت: متأسفانه یکی از نقاط ضعفی که در برخی از سازمان‌ها مشاهده می‌شود این است که جانشین‌پروری درستی انجام نشده است که این ضعف را می‌توانیم با اجرای دوره‌های آموزشی مناسب و تخصصی برطرف کنیم.

او با تأکید بر اینکه جای خالی مبحث تربیت نیرو‌های متخصص متعهد در بسیاری از سازمان‌ها مشهود است، گفت: جهاددانشگاهی اخیراً کانون ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی را در خود جای داده است که این کار را در استان فارس نیز تاکنون برای چند سازمان انجام داده‌ایم.

بابایی با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی به دلیل نداشتن هیچگونه گرایش سیاسی و برخورداری از توان نیروی انسانی متخصص و تجربه‌ی ارزشمند چهل ساله، در بحث ارزیابی مدیران امکان ورودی بهتر و تاثیرگذارتر دارد، گفت: دفتر اصلی کانون ارزیابی در جهاددانشگاهی تهران است و در استان فارس نیز برای این کار هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

او با بیان اینکه جهاددانشگاهی در آینده‌پژوهی ظرفیت خوبی دارد، گفت: یکسری اقدامات و تحولات جدیدی را در بحث فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی فارس انجام خواهیم داد تا بتوانیم بهتر از قبل در این عرصه فعالیت کنیم.

روسای جهاددانشگاهی و سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس در این دیدار بر ضرورت راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج در جهاددانشگاهی فارس و لزوم تقویت ارتباط با سایر دوایر با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج ادارات تاکید کردند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی بسیج سپاه فجر فارس ظرفیت های علمی و آموزشی سازمان بسیج ادارات و کارمندان دستگاه ها سازمان ها نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان پیرانشهر با حضور فرماندار، مسؤل سازمان بسیج سازندگی سپاه استان، فرمانده سپاه پاسداران پیرانشهر، گروههای جهادی و مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

این جلسه با موضوع احصاء و‌ بررسی پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی و هم افزایی و مشارکت ادارات در راستای تشریح برنامه های سال ۱۴۰۳، اعطای تسهیلات، تقویت گروههای جهادی و توجیح قرارگاه ها با هدف  اجرای پروژه های محرومیت زدایی در سطح شهرستان انجام گرفت.

همچنین روساء و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در خصوص چگونگی ارائه درخواست‌های پروژه‌های محرومیت زدایی جهت بهره گیری از بودجه‌های قرارگاه محرمیت زدایی، توسط عوامل سازمان بسیج سازندگی نیز در این جلسه توجیه شدند.

تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل و تسهیل فرآیند وام های اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و محلی و پتانسیلهای متناسب منطقه ای از دیگر موارد مورد اشاره در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است