Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@23:25:46 GMT

دستگیری جویندگان گنج در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۱۱۵

دستگیری جویندگان گنج در غرب تهران

چهار نفر که اقدام به حفاری غیر مجاز در روستای وردیج کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: چند روز پیش گزارش هایی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری وردآورد ارسال شد که حکایت از فعالیت غیر مجاز بیل مکانیکی در روستای وردیج داشت. در همین راستا نیز تحقیقات اولیه آغاز شده و مأموران با هماهنگی مقام قضایی برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات مأموران مشخص شد که این حفاری ها به شکل مخفیانه در ساعات اولیه بامداد انجام می شود، در همین راستا نیز حوالی ساعت چهار بامداد امروز مأموران به محل اعزام شده و در حالی که چهار نفر مشغول حفاری در این منطقه بودند، آنها را دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

با انتقال چهار متهم به کلانتری و انجام بازجویی از آنان، این افراد لب به اعتراف گشوده و اقرار کردند که قصدشان از حفاری کشف دو کوزه پر از سکه طلا بوده است و به همین دلیل  تا عمق 10 متری زمین را نیز حفر کرده بودند، اما خبری از کوزه و سکه نشده بود. 

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: برای چهار متهم به اتهام حفاری غیرمجاز پرونده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: گنج پلیس 110 پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی الیگودرز از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی چهار شهروند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اسدالهی امروز ۲۶ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه مبلغی از حساب بانکی وی بدون اطلاع برداشت شده است بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدام سریع و به موقع و با رصدهای اطلاعاتی، دو متهم برداشت‌های غیرمجاز را شناسایی و با دستور مقام قضایی، متهم برداشت غیرمجاز ۳۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی چهار شهروند دستگیر و وجوه مذکور به حساب آنان استرداد شد.

فرمانده انتظامی الیگودرز اضافه کرد: شهروندان هرگز اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و امور بانکی خود را به دیگران محول نکرده و ضمن حفاظت از رمز بانکی از نوشتن آن بر روی کارت اجتناب و تراکنش‌های مالی خود را با فعال کردن سیستم پیامک حساب بانکی کنترل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز