Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@20:17:01 GMT

تدوین پروتکل‌های بهداشتی مسابقات والیبال آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۲۲۷

تدوین پروتکل‌های بهداشتی مسابقات والیبال آغاز شد

​​​​​​​نشست تدوین پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری لیگ‌های سال ۹۹ والیبال امروز به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،از  فدراسیون والیبال، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در نظر دارد در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا، لیگ برتر مردان سال ۹۹ را از نیمه‌ شهریورماه آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور، امروز (شنبه) نخستین نشست تدوین پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری لیگ‌های سال ۹۹ والیبال به ریاست  محمدرضا داورزنی برگزار شد.

فرهاد مرادی دبیر ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان، وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون، میلاد تقوی دبیر، مهدی ابارشی رئیس کمیته پزشکی، فرهاد شاهمیری دبیر کمیته داوران، نادر انصاری دبیر کمیته برگزاری مسابقات، توفیق کابلی رئیس کمیته ساحلی و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی از دیگر شرکت‌کنندگان در این نشست بودند.

بر اساس مباحث مطرح شده در این نشست، مقرر شد که فدراسیون والیبال تا روز سه‌شنبه ۱۴ مردادماه اطلاعات فنی مورد نیاز را به دبیر ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارائه کند تا این ستاد پروتکل‌های بهداشتی مسابقات والیبال در سال ۹۹ را آماده کند.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال مسابقات والیبال محمدرضا داورزنی پروتکل های بهداشتی سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت + جدول زمانبندی دیدارها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، لیگ ملی چوگان با برگزاری جام بنفشه در بخش بانوان در تاریخ ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت آغاز به کار خواهد کرد و طی ۲۶ هفته تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

گفتنی است لیگ ملی چوگان در سال ۱۴۰۳ با هدف توجه ویژه به ورزش بانوان و تقارن با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با برگزاری رقابت چوگان بین بانوان آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است بر اساس اطلاعیه قبلی فدراسیون چوگان، داشتن کارت عضویت سال ۱۴۰۳ و بیمه ورزشی معتبر برای حضور در رقابت ها برای چوگان بازان الزامی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895830

دیگر خبرها

  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت + جدول زمانبندی دیدارها
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • برگزاری نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان در بندرعباس
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد