Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@13:05:10 GMT

مجیدی فصل آینده هم سرمربی استقلال است؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۳۷۸

مجیدی فصل آینده هم سرمربی استقلال است؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مهدی عبدیان» اظهار داشت: استقلال بازی بسیار خوب و هدفمندی را مقابل سپاهان به نمایش گذاشت و توانست سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

وی افزود: اگرچه استقلال ۱۰ نفره شد اما با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان موفق شد روند بازی را به سود خود تغییر داده و به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت، برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مجموعه استقلال نشان داد برای موفقیت و سرافرازی و شادی دل هواداران از جان مایه می‌گذارد و از کوچک‌ترین تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

عبدیان تصریح کرد: به طور حتم استقلال با ادامه این روند جایگاه خودش را در رتبه دوم جدول رده‌بندی تثبیت کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست می‌آورد.

وی تاکید کرد: استقلال شایسته قهرمانی در جام حذفی است و می‌تواند با مجموعه‌ای که در اختیار دارد به این عنوان ارزشمند برسد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: فرهاد مجیدی مربی توانمندی است و در بازی با سپاهان نشان داد از توانایی فنی بالایی برخوردار است و فصل آینده نیز روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

پربیننده ترین حرکت عجیب مجیدی بعد از پیروزی مقابل سپاهان +عکس قیمت عجیب خودروی لاکچری رونالدو +عکس سهمیه ایران در آسیا کمتر از قطر و عربستان +عکس دیاباته، آقای گل جدید لیگ نوزدهم قول پرسپولیس‌ به برانکو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال فرهاد مجیدی بازیکنان قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ فرهاد مجیدی در زمستان پارسال پس از اینکه نتوانست با اتحاد کلبا آنطور که مدیران این باشگاه می‌خواهند نتیجه بگیرد، به صورت توافقی از این تیم جدا شد و حالا دوران آرامش خود را سپری می‌کند و در فوتبال فعالیتی ندارد. فرهاد چند ساعت قبل از چهره جدید خودش هنگام حضور در برج معروف خلیفه دبی در فضای مجازی رونمایی کرد و نشان داد که با عینک به دنیا می‌نگرد.

فرهاد مجیدی از جمله مربیانی است که شایعات فراوانی پیرامون احتمال بازگشتش به لیگ برتر و هدایت تیمی غیر از استقلال در موردش شنیده می‌شود اما برخی اطرافیان او می‌گویند سرمربی اسبق استقلال قصد دارد همچنان خارج از کشور کار کند.

کد خبر 845005 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرهاد مجیدی فوتبال

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • بررسی یک احتمال عجیب؛ سری آ با ۶ سهمیه در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر می‌شود؟
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس