Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا به قهرمانان سری آ و کوپا ایتالیا و همچنین آقای گل سری آ تبریک گفت.

روبرتو مانچینی از طریق اکانت اینستاگرامش به باشگاه هایی که فاتح جام های داخلی ایتالیا شدند تبریک گفت. یوونتوس علی رغم عملکردی پر فراز و نشیب موفق به کسب قهرمانی سری آ شد و ناپولی نیز در فینال کوپا ایتالیا با غلبه بر یوونتوس قهرمانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی چیرو ایموبیله مهاجم ملی پوش لاتزیو با به ثمر رساندن 36 گل ضمن کسب عنوان کاپوکانونیره برنده کفش طلای اروپا شد.

به گزارش طرفداری، روبرتو مانچینی در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصاویری از قهرمانی های یوونتوس و ناپولی و همچنین خوشحالی چیرو ایموبیله پس از گلزنی، گفت:

یک سال دشوار و یک فصل پیچیده را سپری کردیم. به یوونتوس بابت کسب اسکودتو، به ناپولی بابت قهرمانی در کوپا ایتالیا و به چیرو ایموبیله بابت کسب کفش طلا تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید:

یوونتوس قهرمان فصل 20-2019 سری آ شد

یوونتوس (2) 0-0 (4) ناپولی؛ قهرمانی کوپا ایتالیا، مرهمی روی زخم های گتوزو

چیرو ایموبیله با رکورد تاریخی جینو روزتی و گونزالو هیگواین در زمینه گلزنی در یک فصل سری آ مساوی کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روبرتو مانچینی چیرو ایموبیله کوپا ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است

به گزارش ورزش سه، سال گذشته بود که الیور کان دروازه‌بان سابق بایرن مونیخ و یکی از ارکان مدیریتی این تیم، تصمیم گرفت تا توماس توخل را به عنوان جانشین یولیان ناگلزمان سرمربی باواریایی‌ها معرفی کند. 

حالا با گذشت یک سال و پس از پیامدهای این تصمیم بایرن مونیخ اگرچه قهرمانی در لیگ را به صورت کامل از دست داده اما در لیگ قهرمانان اروپا توانسته به نیمه نهایی این تورنمنت برسد و این اتفاق بسیار برای هواداران این تیم خوشایند است. 

الیور کان در واکنش به صعود بایرن مونیخ پیامی در اپلیکیشن X (توییتر سابق) منتشر کرد و نوشت: به باشگاه بایرن مونیخ تبریک می‌گویم. من به خصوص برای توماس توخل خوشحالم که با تاکتیک های هوشمندانه تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند. قهرمانی در دسترس است!

بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، در آخرین دیدار باید به مصاف رئال مادرید برود و پس از انجام دو بازی به صورت رفت و برگشت شانس خودش را برای رسیدن به فینال ارزیابی کند.

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • امیرعبداللهیان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم