Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ دوازدهم مردادماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

‌می‌شود زحمت بکشید تو کانالتان اعلام کنید به خاطر خدا آب رو قطع نکنید به خدا ما گناه نکردیم فقط گناهمان اینِ که بالا شهرنشین نیستیم و پایین‌شهر می‌شینیم. تو این اوضاع کرونا که نیاز به نظافت و شستشو هست ما از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۰ آبمان قطع می‌کنند بعد از ساعت ۲۰ آب رو وصل کردن تا ساعت ۲۳ و مجدد از ساعت ۲۳ آبرو قطع می‌کنند واقعاً چرا باید اینطور باشه مخصوصاً تو این فصل گرما وقتی نیاز به آب برای شست‌وشو و کولر هست آب رو قطع می‌کنند به خدا گناه نکردیم ماهم مسلمانیم. استان کرمانشاه شهرستان کرمانشاه محله جعفرآباد.


سلام داخل شهر جدید پرند همه‌ی فاز‌ها سگ‌ها از ساعت ۳ شب شروع به پارس کردن می‌کنند نمی‌زارند بخوابیم اگر میشه جمشان کنید.

 

وضعیت نامناسب آسفالت راه ارتباطی ۲۲ روستای دهستان آقبلاغ سفلی از شهرستان خدابنده استان زنجان تردد رو برای خودرو‌ها دشوار کرده است. لطفاً رسیدگی کنید.


سلام خدا قوت میشه لطف کنید و پیگیری کنید که چرا دارو‌های کم یاب که برای مریضی‌های خاص هستند مثلاً قرص پیرامیست ۶۰ در هیچ کجای ایران گیر نمیاد به خدا دیوانه شدیم از بس دنبالش گشتیم داروخانه‌ها فقط میگن گیر نمیاد شرکتش توزیع نمی‌کند.. به خاطر خدا بداد ما برسید. ممنون


من ساکن کرج شهر فردیس هستم می‌خواستم بگم به وضع حجاب یک توجه‌ای کنید. افتضاح شده است. وقتی تو گوگل سرچ می‌کنی حجاب در فردیس همه چادری‌ها و مکان‌های مسجد و نشان می‌دهد می‌خواستم بیاید اینجا ببینید شرایط مردم و یه کاری بکنید. در بنر‌ها تبلیغ درباره حجاب می‌کنند. لطفاً رسیدگی کنید اگر جمهوری اسلامیِ اگر دلتان برای مردم می‌سوزد برای ایمان از دست رفتنشان می‌سوزد تو رو خدا یه کاری کنید اگر لازم باشه عکس هم از وضعیت حجاب و ویترین مغازه‌ها براتان می‌فرستم.


مدارس غیردولتی خرم‌آباد در یک رقابت ناسالم اقدام به تبلیغات غیرمتعارف و گسترده جهت ثبت‌نام نمودند و روش‌های غیرقانونی که توسط وزارت منع شده می‌نمایند از جمله (شرط معدل، آزمون ورودی، قیمت شهریه بالا، با امکانات و فضای معمولی و... و از جمله چندین غیردولتی به نام یک نفر) لطفاً جهت برخورد قانونی از سوی وزارت ارسال شود سپاس شهروندان خرم‌آباد


فرار رو به جلو شهرداری شهر آذرشهر برای عدم درست کردن و ساماندهی جداول فاضلاب در محلات و تهدید همشهریان برای قطع فاضلاب و هدایت به چاه محل مسکونی به بهانه‌های غیرواقعی و بهداشتی


با سلام و عرض ادب مایک خانواده سه معلولِ هستیم و از دادن قسط وام یک‌میلیونی که دولت از طریق یارانه پرداخت شد معذوریم لطفاً و خواهشا اطلاع‌رسانی کنید، چون به و الله نمی‌توانیم و اگر گروه جهادی تابه حال به ما و امثال ما کمک نکرده بودن برای لقمه‌ای نان باید چه کار‌ها می‌کردیم از خدای منان التماس می‌کنم که سلامتی به آنان و امثال آنان عنایت بفرماید آمین یا رب‌العالمین لذا تقاضا مندم از شما عزیزان پیام بنده عاجز خدا را اطلاع‌رسانی کنید با تشکر از شما


خواهشا بدهی و پرداخت مطالبات گندم کاران رو پیگیری کنید دولت گندم رو به صورت تضمینی از کشاورز خریداری می‌کند، اما بعد از ۴۰ روز هم تسویه نمی‌کند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

گاهی برخی از بانک‌ها به دلایل گوناگون از پرداخت وام ممانعت می‌کنند، یکی از متقاضیانی که برای وام ودیعه مسکن در بانک سامان اقدام کرده است با عدم پرداخت مواجه شده است. این موضوع شهروند خبرنگار ما را آزرده خاطر کرده است و درخواست رسیدگی به اینگونه موضوعات دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با وجود اینکه در سایت برای وام ودیعه مسکن احراز هویت شدیم، اما بانک سامان به بهانه عدم وجود دستور از پرداخت ممانعت می‌کند خواهش میکنم این موضوع را به طور کلی پیگیری کنید. اگر دستور پرداخت وام ودیعه مسکن را ندارند از ابتدا بگویند.

منبع: ماهان عابدینی - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت
  • پیام قابل‌تامل عضو دفتر رهبری درباره جنجال حجاب | تصویر
  • عضو دفتر رهبری: برخی مسئولان به دلیل اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابی تذکر گرفتند
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • تصاویری زشت و نامناسب از چاقوکشی پدران در مسابقات نونهالان! | فیلم
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی