Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@11:55:06 GMT

تصادف عجیب ۵۰ خودرو با ۳۶ مصدوم در اتوبان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۷۹۱

تصادف عجیب ۵۰ خودرو با ۳۶ مصدوم در اتوبان قزوین

کارشناسان پلیس راه تحقیقات خود را برای بررسی علت برخورد عجیب و زنجیره‌ای ۵۰ خودرو در بزرگراه قزوین - کرج آغاز کردند.
به گزارش ایران، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در این باره گفت: حدود ساعت ۱۹ شنبه ۱۱ مرداد در آزادراه قزوین - کرج در محدوده کیلومتر هشت، وقوع چند فقره تصادف جرحی در چهار نقطه از محور میان سه دستگاه تریلی، چهار دستگاه وانت نیسان، شش دستگاه سواری پراید، یک دستگاه سواری ام‌وی‌ام، یک دستگاه سواری پاژن، یک دستگاه سواری سمند و یک دستگاه خودروی تویوتا منجر به مجروح شدن برخی سرنشینان این خودرو‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به‌علت وقوع این تصادف که ۳۶ مصدوم داشت و وقوع ۱۱ فقره تصادف خسارتی دیگر در ۱۱ نقطه از همین محور میان ۱۴ دستگاه پراید، یک دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه وانت پیکان، یک دستگاه سواری دوو، دو دستگاه سواری تیبا، دو دستگاه سواری سمند، یک دستگاه سواری تندر۹۰، یک دستگاه کامیون ایویکو و چهار دستگاه سواری پژو در آزادراه کرج - قزوین ترافیک سنگینی ایجاد شد.   سرهنگ رحمانی گفت: بیشتر این تصادفات از جلو به عقب بوده و ردی از انحراف یا لغزش وجود ندارد، با این وجود تیمی از کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، تحقیقات و بررسی‌های خود در مورد علت وقوع این تصادفات را آغاز کرده و با بررسی مستندات و شواهد موجود نتیجه نهایی را اعلام خواهند کرد. پیشتر اعلام شده بود علت تصادف لغزندگی جاده بوده که چنین موردی ثابت نشده و با این وجود کارشناسان در حال بررسی هستند و باید ببینیم نتیجه چه می‌شود. اگر هر مقصری برای این حادثه مشخص شود، طبق قانون با وی برخورد خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تصادف اتوبان قزوین یک دستگاه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، ساعت ۰۰:۱۴ بامداد امروز ( ۵ اردیبهشت) یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی شماره چهار در ۱۰ کیلومتری محور مهریز به یزد با یک دستگاه تریلر برخورد می‌کند.

این اتوبوس از مبدا شهر زاهدان به مقصد اصفهان در حرکت بوده و وقوع این حادثه بنا به گزارش اولیه ۱۰ مصدوم برجا گذاشته بود.

بر این اساس شش مصدوم این حادثه توسط دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند و آسیب وارده به مصدومان این حادثه، تهدیدکننده حیات نیست.

چهار مصدوم دیگر در محل حادثه سرپایی درمان شدند و علت وقوع تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش ایسنا، این سومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر