Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@23:16:03 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۸۱۴

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۲ تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برچسب انرژی وسایلی همچون بخاری برقی، بخاری گازسوز دودکش دار، اجاق گاز صفحه‌ای، اتوی برقی، فریزر، اجاق گاز، یخچال، آبگرمکن گازسوز، جارو برقی کنترل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد برچسب‌های مورد بررسی ۱۸۹ مورد مطابقت برچسب با استاندارد، هفت مورد هم جعل رتبه انرژی و چهار مورد وسیله خانگی فاقد برچسب انرژی مشاهده شد.

بهره مندی ۵۷ خانوار ایلامی دارای دو عضو معلول از کمک هزینه مسکن

زهرا همتی مدیرکل بهزیستی ایلام، اظهار کرد: امسال 57 نفر از خانوارهایی که حداقل 2 عضو معلول در مناطق شهری و روستایی دارند کمک هزینه مسکن دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در این زمینه 4 میلیارد و 600 میلیون ریال در سال جاری به عنوان کمک هزینه مسکن به این خانوارها پرداخت شده است.

دستگیری باند سارقان در ایلام با ۱۰ هزار قلم اموال مسروقه

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری باند سارقان در ایلام با ۱۰ هزار قلم اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با اشراف اطلاعاتی و در یک عملیات موفق پلیسی، پلیس آگاهی استان موفق شد یک باند 3 نفره سارقان را شناسایی کند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان و همچنین هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات، اعضای 3 نفره این باند را در مخفیگاهشان دستگیر، که در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان هلیلان افتتاح شد

نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، اظهار کرد: شهرستان هلیلان از مناطق کم برخوردار و محروم استان ایلام است که دارای بیش از ۱۰۵ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی است.

وی افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام این شهرستان احداث پل بزرگ جزمان، راهسازی محور پیامن– چنار و راه روستایی ورمله، بازسازی پل تخریبی دارپروشه، روکش آسفالت راه‌های شهرستان هلیلان و ایمن سازی راه‌های ارتباطی هلیلان است.

وجود ۱۲ هزار خودروی بالای ۱۰ میلیون ریال خلافی در ایلام

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اجرای مجدد طرح پرداخت اقساطی جرائم رانندگی خبر داد و گفت: ۱۲ هزار خودروی بالای ۱۰ میلیون ریال خلافی در ایلام وجود دارد.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه پلیس راهور ناجا به مناسبت دهه مبارک ولایت کسانی که وسیله نقلیه آن‌ها به دلیل جریمه بالای ۱۰ میلیون ریال در توقیف هستند، می‌توانند از این فرصت برای پرداخت جرائم خود و ترخیص وسیله نقلیه استفاده کنند.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام استاندارد انرژی آگاهی خلافی خودرو میلیون ریال استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کاهش ۴۰ درصدی وقوع سرقت در نیمه اول تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

سرهنگ «قدرت حیدری‌زاد» در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال با بلوک بندی شهرستان مرکز استان و با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس های آگاهی، اطلاعات، پیشگیری، یگان ویژه و ظرفیت نیروهای ستاد انتظامی استان توانستیم در زمینه وقوع سرقت ها ۴۰ درصد کاهش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امسال و بر اساس تحلیل جرائم و فراوانی وقوع سرقت ها، گشت های پلیس پیش بینی و در اجرای پیشگیری از سرقت توانستیم موفق عمل کنیم.
این مقام انتظامی مشارکت مردم و همزمانی طرح های پلیس با ماه مبارک رمضان را عاملی برای کاهش وقوع جرایم دانست و تصریح کرد: علاوه بر کاهش سرقت ها در زمینه دستگیری سارقان نیز ۲۸ درصد رشد داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با بیان اینکه سرقت های داخل خودرو و اماکن خصوصی دارای بیشترین فراوانی سرقت در این ایام بوده است گفت: از شهروندان می خواهیم ضمن رعایت خودمراقبتی از پارک کردن خودروها در مناطق پرت و خلوت خودداری و خودرو و اماکن خود را به ملزومات پیشگیرانه اعم از دوربین و دزدگیر مجهز کنند تا شاهد سوءاستفاده سارقان نباشیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت پلیس بر جاده‌های ایلام تشدید می‌شود
  • تماس عجیب با پلیس: بیایید این گرگ را بکشید | جزئیات هیجان انگیز زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد | تصاویر
  • نظارت پلیس در جاده‌های استان ایلام افزایش می یابد
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است/انتشار
  • از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم!
  • سوختگی گندم در برخی مزارع «هلیلان»
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • توزیع ۳ هزار بسته معیشتی توسط هلال احمر مازندران در سال ۱۴۰۲