Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@12:14:54 GMT

خبر تازه از قسمت‌های باقی مانده پایتخت ۶

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۰۹۲۴

خبر تازه از قسمت‌های باقی مانده پایتخت ۶

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، الهام غفوری تهیه کننده سینما و تلویزیون (همسر سیروس مقدم _ کارگردان) در توضیح روال زندگی‌ شخصی و حرفه‌ای خویش در روزهایی که جهان با ویروس کرونا درگیر است، بیان کرد: این دوران به شخصه برای من زمانی خاص برای خلوت کردن و پرداختن به همه کارهای معوقه بود؛ با این که از این بیماری بیزارم و امیدوارم که هرچه زودتر تمام شود و همه مردم جهان از آن رهایی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روزها خوب می گذرد  و بعد از سال‌ها فرصتی برای خودمان پیدا کرده‌ایم؛ شب‌ها با آقای مقدم تاریخ سینما را می‌خوانیم و می‌بینیم و هر شب مروری بر فیلم‌های تاریخ سینما داریم و صبح ها هم دنبال پیدا کردن فیلم‌های تاریخ سینما هستیم. آقای مقدم کتاب آشپزی نجف دریابندری (مستطاب آشپزی)  را خریده است و انواع و اقسام غذاها را می پزد

تهیه‌کنندۀ سریال‌های پیامک از دیار باقی، چاردیواری، زیر هشت، پایتخت، چک برگشتی و میکائیل در پاسخ به این سوال که کدام یک از آثار کارنامه کاری خود را بیش از سایر آثار دوست دارد، تاکید کرد: شخصا سریال پایتخت را بیشتر از تمام کارهایم دوست دارم چرا که تولید این کار و آدم‌هایش مانند خانواده من شده است.

وی ادامه داد: "پایتخت" به جز این که کاری است که مورد استقبال مردم قرار گرفته و مردم آن را دوست دارند، پشت صحنه این سریال هم برای من بسیار جذاب و دوست داشتنی است؛ بزرگ‌شدن بچه‌های پایتخت، زن گرفتن و بچه‌دارشدن این دوستان و ... همه اینها در طول این ده سال جلوی چشم من اتفاق افتاده است؛ در نتیجه این کار را بیشتر از سایر کارهایم دوست دارم.

غفوری در پاسخ به این سوال که با توجه به اوج گرفتن دوبارۀ بیماری و آمار مبتلایان کووید۱۹ آیا ممکن است که سیروس مقدم در ساخت آخرین قسمتی که از "پایتخت ۶" وعده داده بود، موفق نباشد، گفت: بحث قولی است که به مردم داده شده اما واقعیت این است که هنوز شرایط عادی نشده است و باید شرایط به سمت و سویی برود که بشود کار کرد و فیلمبرداری را آغاز نمود.

پربیننده ترین شرط عجیب امارات برای پذیرش مسافر ایرانی دیوان محاسبات به نفع فرهنگیان رای داد فرهنگیان فاقد مسکن احراز صلاحیت شدنـد درمان کرونا فقط با ۵‌هزار تومان! اجرای مجدد طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پایتخت سینما و تلویزیون سریال پایتخت سیروس مقدم ویروس کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر مردم از شهید طهرانی مقدم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • رکوردشکنی تازه در سینمای ایران/«تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • جزئیاتی تازه درباره پرونده جنجالی غزاله و آرمان و ردپای آن در سینما
  • تشکر مردم از شهید طهرانی مقدم
  • سینمایی اجتماعی به سرنوشت سینمای دفاع مقدس دچار نشود
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود