Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی در استان گیلان رفع تصرف شد گفت:متخلفان برابر موازین قانونی تحت تعقیب قرار می‌گیرند. تاریخ انتشار: 03:00 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۹۹۶

سید مهدی فلاح میری در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق بیت المال و حفظ انفال، ۱۸۲۹۷ متر مربع از اراضی ملی در استان گیلان رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: این زمین‌ها بدون اخذ مجوز قانونی توسط سودجویان تصرف شده بود که به دستور مقام قضایی اعاده و به بیت المال برگردانده شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان ضمن هشدار جدی به متعرضین به حقوق بیت المال افزود: به همه کسانی که به نوعی منابع ملی را تخریب و تصرف می‌کنند هشدار می‌دهم که دستگاه قضایی با قاطعیت با این موارد برخورد می‌کند و در اجرای قانون هیچ گونه مدارا و چشم پوشی با احدی ندارد.   بیشتر بخوانید:    آزادسازی ۹۱ هزار و ۷۷۸ متر مربع از اراضی ملی با ورود دادستانی در فیروزکوه انتهای پیام/    

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گیلان رفع تصرف اراضی ملی استان گیلان اراضی ملی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد

اسماعیل عبدالله‌وند رئیس اداره منابع‌طبیعی‌وآبخیزداری بوکان گفت: این مقدار اراضی‌ملی توسط افراد سودجو، کشت شده بود که با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره و همکاری دستگاه‌قضایی و نیروی‌انتظامی از متصرفان بازپس‌گیری شد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از تصرف دوباره این مقدار اراضی بیش از ۲۵ کیلومتر از این محوطه با استفاده از ادوات مختلف پی‌کنی و با استفاده از حفاری جداسازی شد.

رئیس اداره منابع‌طبیعی‌وآبخیزداری بوکان با قدردانی از دستگاه‌های نظامی و انتظامی به ویژه دستگاه قضایی این شهرستان افرود: امیدواریم با مشارکت همه آحاد جامعه و نهاد‌های دولتی از عرصه‌های‌ملی بیش از پیش با مشارکت مردم حفاظت و صیانت کنیم.

عبدالله‌وند ادامه داد: تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت در این شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های‌مردمی برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی‌ملی توسط سودجویان و متصرفان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری