Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارتش رژیم صهیونیستی از واهمه انتقام حزب الله لبنان اقدام به تقویت مواضع خود در مرز‌های لبنان کرده است. تاریخ انتشار: 03:15 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۷۳۸

خبرگزاری میزان – «علی کامل محسن»، از رزمندگان حزب الله لبنان اخیرا و در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه، به شهادت رسید.

در پی این جنایت صهیونیست‎ها، گمانه زنی درباره عملیات انتقام جویانه حزب الله لبنان از رژیم صهیونیستی بالا گرفت و رسانه‌های صهیونیستی از نگرانی شدید مقام‎های این رژیم خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نهایت روز دوشنبه، ۶ مرداد، ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه امنیتی در مزارع «شبعا» در مرز‌های لبنان و اراضی اشغالی خبر داد.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی ادعا شده بود که تعدادی از نیرو‌های حزب الله لبنان قصد نفوذ به اراضی اشغالی را داشتند.

بیشتر بخوانید: قدرت نظامی مقاومت لبنان و پر رنگ شدن سایه ترس بر اراضی اشغالی وحشت در اراضی اشغالی از عملیات حزب الله

ساعاتی بعد از این عملیات، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای، ادعا‌های مطرح شده از سوی مقام‎های صهیونیستی را رد کرد.

پایگاه «اینفوبریکس» در مطلبی به این رویداد پرداخته و می‌نویسد «تنش در مرز‌های لبنان و اسرائیل طی روز‌های اخیر و در پی حادثه روز ۲۷ جولای، افزایش یافته است.«

این گزارش می‎گوید «سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، همواره بر این موضوع تاکید کرده که این گروه پاسخ تجاوز‌های اسرائیل را می‌دهد؛ تاکنون حزب الله همواره به آنچه گفته عمل کرده است.»

این پایگاه در بخش دیگری نوشت «به همین دلیل طی هفته گذشته ارتش اسرائیل حضور خود را در مرز‌های لبنان تقویت کرده است.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو مرز های لبنان رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسراییلی به روستاهای امن که آخرین مورد آن در عین بعال رخ داد، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ پایگاه بیت هلل را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان ساعت ۳:۴۰ عصر امروز به وقت محلی پادگان صهیونیستی «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا در شمال سرزمین‌های اشغالی را نیز هدف حمله موشکی قرار داد.

کمی پیش‌تر نیز اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ طی ۲ مرحله با پهپادهای انتحاری سامانه پدافند موشکی در بیت هلل را هدف گرفتند و سکوهای گنبد آهنین و کادر راهبری آن را مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن، این نظامیان کشته یا زخمی شدند.

کد خبر 6080263

دیگر خبرها

  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
  • واکنش شدید حزب‌الله لبنان به حمله‌های امروز رژیم صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • شلیک ۱۰۰ موشک توسط حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • حمله حزب الله لبنان به مقر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی